הפועל חדרה הוציאה היום הודעת עדכון והבהרה בהמשך לפרסומים השונים בנוגע לפשרה מול רשם העמותות. כזכור, בתחילת הפרשה היה חשש כי בעיות הקשורות לרישום העמותה והתנהלותה, יביאו לתסבוכת מול ההתאחדות והבקרה התקציבית עד לכדי הורדת ליגה.
"לצערנו הרב אין שום פשרה מוסכמת על השולחן", נמסר. "אחת ההצעות של רשם העמותות הייתה להנחית במועדון בעל תפקיד שיקבל סמכויות של מפרק ובסמכותו יהיה לעשות ככל העולה על רוחו, כולל מכירת המועדון, פיטורי כל ההנהלה הנוכחית ומינוי בעלי תפקיד חדשים. מיותר לציין שאנו מתנגדים להצעה הזו, ההתאחדות לכדורגל מתנגדת ועיריית חדרה מתנגדת, כך שהדברים לא רלוונטיים.
1 צפייה בגלריה
אורן גולן וצביקה גנדלמן | צילום: שלומי גבאי, דוברות הפועל חדרה
אורן גולן וצביקה גנדלמן | צילום: שלומי גבאי, דוברות הפועל חדרה
אורן גולן וצביקה גנדלמן | צילום: שלומי גבאי, דוברות הפועל חדרה
"אנו ממשיכים לעשות את המקסימום כדי לפתור את הסוגיה בטרם היא תגיע לבית המשפט ומאמינים ששרת הספורט תתערב בנושא ותצליח להוביל את הצדדים למציאת נוסחה מוסכמת והוגנת" .
ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, הגיב גם הוא לנושא ואמר: "לפני ארבע שנים לקחתי החלטה לשקם את ענף הכדורגל בעיר ולהצעידו לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. לצורך כך השקיעה העירייה מיליוני שקלים בהקמת מגרשי אימונים, שני מגרשים חדשים, שיפוץ מתקנים ישנים ותמיכה בקבוצה ייצוגית אחת. ההחלטה שקיבלה אישור מהנהלת העיר , הביאה להצלחות כבירות הן בקבוצת הבוגרים והן במחלקת הנוער שמפעילה מאות בני נוער ברחבי העיר. אנו לא נסכים שבשל עניינים בירוקרטים ימונה אדם לתפקיד בכיר, שאין לו זיקה לעיר חדרה ולתושבי חדרה. עיריית חדרה לא תשתף פעולה עם מהלך שכזה, ומנגד תפעל בכל דרך חוקית על מנת שהוא לא יקרה". צילום: שלומי גבאי, דוברות הפועל חדרה