תרכובות השמנים האתריים בעלות הניחוח הנעים שרוקחת טלי עמר, נולדו לראשונה מתוך הצורך להקל על יולדות בחדר הלידה.
עמר שמה לב ששמן השקדים שבו נעשה שימוש בעיסוי הפרינאום אינו סמיך מספיק ועלול לגרות את העור.
2 צפייה בגלריה
טלי עמר
טלי עמר
טלי עמר
(צילום: בלה הלל שחר)
היא חקרה את הנושא והצליחה להפיק פורמולת שמנים סמיכה יותר לעיסוי פרינאום, עם תמציות צמחים, שהראתה תוצאות מצוינות, ומנעה תפרים אצל היולדות.
עמר (48), תושבת חדרה, היא אחות בכירה במחלקת IVF ומיילדת מומחית ללידה טבעית שראתה כבר כמעט הכל, וכשחברה טובה התקשתה בתהליך הלידה, היא הגיעה לסייע לה כשהיא מצוידת בפורמולת שמנים ייחודית שהכינה לזירוז לידה, שהובילה ללידה מהירה, וחסכה סבל רב ליולדת.
"היא הגיעה לחדר הלידה בערב", מספרת עמר, "ולא ציפינו ללידה עד הבוקר, לכן שלחנו את כל המלווים הביתה, אבל בסיוע הפורמולה היא ילדה תוך 40 דקות, וללא תפרים".
עמר היא למעשה המיילדת הראשונה בארץ שפיתחה פורמולות שמנים לנשים, אבל לא רק, הנמכרות באתר שלה, שהושק בתחילת השנה - https://zohar-herbs.com
כשהיא מסייעת לנשים בטיפולי פוריות, היא עושה את זה ממקום של הזדהות מלאה. ארבעת בניה, היא מספרת, נולדו בסיוע טיפולי פוריות, והיא מאוד רצתה בת.
הסיכויים שנתנו לה הרופאים להרות שוב היו נמוכים, בגלל שהיתה קרובה לגיל 40, אך היא הכינה פורמולת שמנים שמגבירה את זרימת הדם לשחלות, איתה חיממה את הבטן - ונכנסה להריון. וכך נולדה בת הזקונים שלה.
השמנים שלה הוכיחו את עצמם לכל אורך הדרך, אפילו בטיפול בנזלת פשוטה אך טורדנית, שהלכה ובאה. "כשהבת שלי היתה בת שנתיים", מספרת עמר, "היא סבלה מנזלת שגרמה גם לדלקות עיניים. עשיתי ניסיון עם פורמולה שהכנתי עבורה, והנזלת ודלקות העיניים חלפו".
עוד פיתוחים שלה כוללים פורמולת שמנים לחיזוק הרחם בהריון, לנשים שעברו טיפולי פוריות והחזרת עובר לרחם. הפורמולה משפרת את זרימת הדם לרחם ומכילה תמציות המיועדות לשימוש בהריון ואינן מסכנות את האם או את העובר.
כמו כן, היא מציעה טיפול מוצלח בבעיה שמטרידה נשים רבות - סימני מתיחה לאחר הלידה, באמצעות פורמולת שמנים המגמישה את העור.
ואם בכל זאת יש תפרים אחרי לידה או ניתוח קיסרי, לעמר יש פתרון - תרסיס על בסיס שמנים צמחיים טהורים שנועדו לחטא את המקום ולחדש את הרקמות במהירות. התרסיס גם מאלחש ומותאם לאישה מיניקה.
לרך הנולד מציעה עמר פורמולת שמנים לטיפול בכאבי הגזים - תופעה מוכרת ממנה סובלים רוב התינוקות. "הפורמולה מיועדת להרפות את המעי", היא מסבירה. "כאשר תינוק יונק או אוכל לראשונה, קשה למעיים לעכל. הפורמולה מרפה את שרירי המעי ומאפשרת תנועתיות טובה יותר כדי לפנות בקלות את המעי. מורחים אותה לפני האוכל והיא נספגת דרך העור".ואם את אישה הנמצאת בשלבי גיל המעבר וסובלת מתופעות שונות ומטרידות, לעמר יש פתרון גם בשבילך, עם פורמולה המבוססת למעשה על "הורמונים מהטבע", שכולה צמחית.
ואחרונה חביבה - מי שחש מדי פעם דכדוך, יוכל להתנסות בפורמולה "להרגשה טובה", שנולדה פשוט בעקבות בקשות של חברים ומכרים.
2 צפייה בגלריה
טלי עמר
טלי עמר
טלי עמר
(צילום: בלה הלל שחר)
חוץ מהפורמולות שלה, עמר מציעה גם ערכה ללידה טבעית, הכוללת כדור פיזיו (בעל תו תקן אירופי, עד 500 ק"ג) המשמש לירידת ראש העובר כהכנה ללידה.
"אני הכי מאושרת בעולם שאני מצליחה לעזור לאנשים, והכל מאהבה גדולה", מסכמת עמר, ורשימת התודות שלה כוללת רבים וטובים, בהם בעלה התומך, וילדיה שמהווים שותפים לכל החלטה.
"אני מודה כל יום לבורא עולם שנתן לי את הזכות לעזור לאנשים", היא אומרת בחיוך רחב. "זה עושה אותי שמחה ומאושרת. אני מודה גם לארגון 'יוזמות עתיד' שמלווה אותי, לחברים שמקיפים אותי ותומכים בי, למשפחה המורחבת שלי, לטל עובדיה על הליווי הכלכלי, למיכאל פיאה על הליווי העסקי, לעדי אלקין על הליווי השיווקי, לשרון ממי על העיצובים המרהיבים, לבלה הלל-שחר על תמונות התדמית והמוצרים המהממים והמשובחים, ותודה לסולי המתכנת על בניית האתר ולכל מי ששכחתי לציין את שמו".
פייסבוק - ZOHAR-herbs from nature
לפרטים: 050-8276766