הם היו זוג צעיר שידע לחיות את החיים הטובים. הוא מאמן כושר, היא דוגמנית, האהבה ביניהם פרחה והשניים דאגו גם לשדר זאת כלפי חוץ לפי הספר (או לפי הרשת ליתר דיוק).
2 צפייה בגלריה
"אתה רוצה מישהי עם גוף מושלם, תקנה לך בובה"
"אתה רוצה מישהי עם גוף מושלם, תקנה לך בובה"
"אתה רוצה מישהי עם גוף מושלם, תקנה לך בובה"
( צילום: shutterstock)

הם העלו תמונות רבות מבילויים ומחופשות משותפות וגרפו לייקים ותגובות מפרגנות מקיר לקיר כשרבים הגדירו אותם כ'זוג מושלם'. לפני מספר חודשים האישה אמרה 'כן' לבן זוגה, אך לאחרונה, כשהם בעיצומן של ההכנות לאירוע הגדול, בקשה של האיש גרמה לה לחשב מסלול מחדש.
"אני לא מאמינה שזה קורה לי", אמרה לי האישה הנסערת. "הכל נראה כמו סיפור מהאגדות. הרבה אנשים מעלים תמונות מחויכות לרשתות החברתיות כשבפועל הדברים הפוכים, אבל אצלנו זה לא היה ככה. האהבה בינינו הייתה גדולה מאוד.
"היה לנו תאריך, אולם, הזמנתי כבר שמלת כלה, סגרנו עם ספקים, המשפחות שלנו נפגשו כמובן וגם ביניהן היה נראה שיש חיבור טוב. אבל דווקא אז, רגע לפני האירוע הכי חשוב בחיים שלנו, הגיע הצעד ההזוי שלו".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

לקראת החתונה ותחילת דרכם המשותפת כזוג נשוי, החליטו בני הזוג לערוך הסכם ממון אותו הכנתי עבורם. רגע לפני החתימה עליו ביקש האיש להכניס סעיף לפיו בכל חודשיים הוא ימדוד את היקפי גופה, ואם הנתונים יצביעו על עלייה, היא תיכנס לתוכנית אימונים כדי לחזור לגזרה חטובה.
"במידה מסוימת את כמו 'כרטיס הביקור' שלי", אמר לבת זוגו. "את צריכה להישאר מדוגמת עם נתונים טובים, אחרת איך זה ייראה כלפי חוץ כשאני מאמן כושר? אני עלול לאבד לקוחות והמוניטין שלי ייהרס".

קראו גם:

כששמעה זאת האישה, פניה האדימו מרוב כעס, ועוד לפני שקיבלה החלטה סופית שאלה אותו: "ומה חשבת שיקרה כשאהיה בהיריון?". בן הזוג ענה: "גם על זה חשבתי ותוכלי לחזור לגזרה שלך עד שלושה חודשים מרגע הלידה, לדעתי זה מספיק זמן. בר רפאלי ודוגמניות נוספות עשו את זה בתוך מספר שבועות".
בשלב זה האישה כבר רתחה מזעם ואמרה: "אתה רציני? חשבתי שאתה מתחתן איתי כי אתה אוהב אותי ולא רק את הגוף שלי! אני לא מוכנה להתחייב לדרישות ההזויות האלה. אתה רוצה מישהי עם גוף מושלם לכל החיים, תקנה לך בובה. אני לא חותמת. או שאתה מוחק את כל הסעיפים האלה ואנחנו מנסים להתגבר על מה שקרה או שאתה יכול לשכוח מחתונה".
על אף האולטימטום שהוצב בפניו הודיע האיש: "אם כך, החתונה מבוטלת. בניתי את הקריירה שלי בעשר אצבעות ולאורך זמן ואני לא מוכן שהיא תיהרס".
בעקבות המחלוקת בין השניים, נאלצתי לגנוז את ההסכם וגם החתונה שלהם התבטלה.