הגבר שהגיע למסיבת חילופי זוגות עם חברתו הכיר שם אישה נשואה.
עם הזמן קיימו השניים מפגשים מיניים לוהטים באישור בעלה והקשר ביניהם הלך והתהדק.
בשלב כלשהו הוא התאהב בה ונפרד מחברתו. מה קרה כשניסה לשכנע את האישה לפרק את נישואיה?
2 צפייה בגלריה
חילופי זוגות
חילופי זוגות
חילופי זוגות
(צילום: shutterstock)
כשהכירו השניים לראשונה באותה מסיבה הם חשו מיד משיכה חזקה ועברו לפינה מבודדת. היא הרגישה שהוא מטריף את חושיה והציעה לו להחליף מספרי טלפון. התנאי שלה למפגש נוסף היה אישור מבעלה, שהסכים כי תקיים יחסי מין עם אחרים רק במסיבות חילופי זוגות ולא בהזדמנויות אחרות.
להפתעתה הסכים בעלה להמשך הקשר, ולאחר מספר מפגשים לוהטים נפרד האיש מחברתו.
קראו גם:
זמן קצר לאחר מכן הוא החל ללחוץ על האישה להתגרש מבעלה כדי שהם יהיו זוג. אלא שהאישה הסבירה לו שהיא אוהבת את בעלה ומשפחתה, וכי הוא משתף פעולה עם רצונותיה בחילופי זוגות בתנאי שזה בשליטתו ובידיעתו.
"אותך הוא כבר אישר במסיבה ולכן אנחנו ממשיכים להיפגש", היא הוסיפה. "גם בעלי רשאי לבלות עם נשים נוספות שאני מאשרת. השיטה הזו עובדת מצוין כבר למעלה מחמש שנים, ולפעמים אנחנו מושכים קשר עם מי שאנחנו מכירים במסיבות לזמן נוסף. אבל בעלי ואני העוגן זה של זו ואין לנו כוונה להתגרש. טוב לנו ככה ואין לנו רצון לשנות את זה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
האיש ההמום לא ויתר. "חשבתי שיש בינינו משהו מיוחד", הוא אמר לה. "לא חשבתי שאת מתייחסת אליי כאל חוויה זמנית. נפרדתי מהחברה שלי כדי שנהיה יחד באופן רשמי. אני מרגיש שמה שיש בינינו הוא הדבר האמיתי. סקס כמו שלנו זה דבר נדיר. אישה כמוך בחיים לא אקח לחילופי זוגות. אני רוצה שתהיי רק איתי ולעולם לא אחלוק עם אחרים. מי שאוהב אותך באמת לא ייתן לך לקיים יחסי מין עם גבר אחר מול העיניים שלו".
למשמע דבריו הבינה האישה שהוא צודק, שהיא באמת נהנית איתו יותר מאשר עם בעלה. היא הבינה שעדיף לה להיות עם מישהו שיעריך אותה ולא ירצה לראות אותה שוכבת עם גברים אחרים מול עיניו. באותו הערב היא חזרה הביתה והודיעה לבעלה שהחליטה להתגרש.
הבעל ההמום לא הבין מה קרה ואמר לה: "כל דבר שרצית קיבלת. רצית גיוון בחיי המין ואפילו הסכמתי לבוא איתך לחילופי זוגות. למה להתגרש?".
האישה הסבירה לו שהעובדה שהוא שיתף פעולה גרמה לה להבין שהוא לא אוהב אותה מספיק, ולכן החליטה לצאת לדרך חדשה בלעדיו, עם מישהו שירצה להיות רק איתה ושהיא תרצה להיות רק איתו.
השניים חתמו לאחרונה על הסכם גירושין.