1 צפייה בגלריה
מחוברות איילת וזיו
מחוברות איילת וזיו
מחוברות איילת וזיו
השבוע קפצו אליי כמה חברות, בין לגימה לנשנוש, מיכל אמרה: "אה איילת שכחתי להגיד לך, כשבאתי לקחת את תבור מביה"ס, שמעתי שתי אימהות מדברות שהן נרשמו לפסטיבל מחוברות"
וואלה ?! אמרתי, והחיוך התמתח לו עוד קצת, בשביל מיזם חדש אלו חדשות מרעישות. האיתותים האלה מתדלקים אותנו במוטיבציה להמשיך, גם כשלא פשוט. בכלל, המחזור הראשון של הפסטיבל, שהתקיים בעדן אין בזיכרון, היה לא היה איתות אלא צ'קלקה בקצה המנהרה שמסמן שאנו על הנתיב הנכון.
המחזור הקודם היה קטן יחסית, אבל כמו סיירת, מדויק ומיוחד. אני זוכרת שהבנתי שאפשר לחזור לנשום אחרי המפגש של קבלת השבת. נועה אימא של הגר נגשה אליי ולפני שהיא התחילה לדבר דמעה זלגה על לחייה, "מה קרה"?, שאלתי אותה וליבי החסיר פעימה, היא חייכה אליי, "אלה דמעות של התרגשות" היא אמרה, "רציתי רק להגיד לכן.. תודה"..
הרבה פעמים כשמפנטזים משהו, המציאות דהויה לעומת הפנטזיה. אבל לפעמים.. לפעמים מתחולל קסם והמציאות עולה על כל דמיון. המחזור הראשון היה מוצלח מאוד. הנערות התחברו גם לאימהות וגם אחת לשנייה ולא רצו ללכת הביתה. האימהות העידו שזה היה פסטיבל משנה חיים. בדף פסטיבל מחוברות בפייסבוק ובלינק המצורף למטה, יש סרטון קצרצר שממחיש יותר מכל המילים את מנעד הרגשות שצפו, את מגוון רגעי הקסם ובעיקר את עוצמת החוויה.
הקסם התחולל גם בזכות צוות נשים כריזמטיות ומקצועניות של פסטיבל מחוברות, שהתחברו מתוך אמונה גדולה בחשיבות ובצורך של הפסטיבל.
הראשונה שאמרה " I do" ובאה איתי אנגז'ה היא יהלי גינצבורג רמח, מנחה ראשית וליווי מקצועי, מומחית לתקשורת בינאישית, מנחת סדנאות מודעות והעצמה למבוגרים ונוער.
עוד איתנו ב - A TEAM, ענת זפרני, מרצה לפסיכולוגיה, מתארחת קבועה בתכניות טלוויזיה כמומחית לבני נוער, שהחכימה והצחיקה אותן עד דמעות. לימור בנדל, הסקסולוגית של הפייסבוק העבירה את הפעילות "האוהל האדום – פגישת מחזור". לימור הגיעה עם בתה ליאן שחגגה בת מצווה והן נשארו לכל הסופ"ש. אביגייל קליין רקדנית הבטן והסטנדאפיסטית, הרקידה אותן בהילולה נשית אמתית, איה גיל רובינפלד מומחית לתזונה ולפעילות גופנית, ריתקה אותן, והיו עוד הרבה פעילויות והפתעות, סדנת יצירה, מסיבה ועוד, וכמובן כוכבת הנוער שירן סנדל (כוכבת התכניות מועדון החנונים, גאליס והפסטיגל) התקבלה ע"י הבנות בצרחות שלוקחות את המעריצות של ביונסה בסיבוב.
אם יש משהו שמרחיב את הלב ומהווה פרוז'קטור בקצה הדרך הכול כך ארוכה בדרך היזמות הכול כך מאתגרת, הקמת מיזם יש מאין, היא העובדה שהאימהות והבנות הפכו לשגרירות הכי טובות של פסטיבל מחוברות. כך למשל ארבע בנות מצווה, רותם, זיו, הגר ונועה פתחו את דף האינסטגרם של מחוברות ומנהלות אותו, mehubarotfest – (מוזמנים לעקוב ולפרגן להן).
איילת אימא של זיו, שעובדת בכלל ביטוח רתמה את הועד ובזכותה נרשמו עד עתה למחזור בנובמבר עשרים אימהות ובנות. קרן דודי החדרתית אם לארבע בנות, רוצה להגיע לפסטיבל עם כולן, לכן במחזור בנובמבר היא מגיעה שוב עם בתה השנייה שחר וסחפה אחריה עוד עשר אימהות ובנות. אימהות נוספות בקשר שוטף ואף הציעו לשוחח עם אימהות שמתעניינות ולהמליץ להן בחום, גם סתווית אבידר החד פעמית, מנכ"לית מלון עדן אין וצוות המנהלות שלה מטות שכם, וכמובן העמותה החברתית הוותיקה - מפעלות חינוך וחברה.
באופן ספונטני וטבעי מתחילה להיווצר קהילת מחוברות. מחברת בין כולנו היא האג'נדה החברתית והרצון שכל אימא ובת יזכו להשתתף, להתחבר ולחוות את החוויה העוצמתית, הקסומה והחד פעמית הזאת, כולל נערות שמתגוררות בפנימיות והאימהות שלהן, כולל בנות ואימהות עם מוגבלויות.
יחד אנחנו עושות כל מה שאנו יכולות ועוד קצת במטרה להעלות את פסטיבל מחוברות לתודעת הבנות והאימהות.
מתאים לבנות בגיל 11-14
נותרו כמה מקומות למחזור הבא 10-11 בנובמבר
מוזמנות באהבה להשתתף ולהתחבר
לפרטים, לסרטון, להמלצות ולהרשמה:
https://www.batmitzva.org.il/