כמעט שני עשורים מאז שנפתח לתנועה, מרכז מסחרי ראשון בצמידות לתוואי כביש 6. חברת בסט ייזום מקבוצת בסט מדווחת כי היא פתחה את המרכז המסחרי WE CENTER שהקימה בשותפות עם האחים נוי בירידה הדרומית לבאקה אל גרביה מכביש חוצה ישראל. היקף השקעה בפרויקט - כ-70 מיליון שקל
1 צפייה בגלריה
WE CENTER של קבוצת בסט כביש 6
WE CENTER של קבוצת בסט כביש 6
WE CENTER של קבוצת בסט כביש 6
(צילום: יח"צ)
כיום כביש 6 משתרע על פני כ-170 ק"מ ונוסעות בו כמעט 300 אלף מכוניות ביום. למרות זאת, למעט נקודות התרעננות בתחנות דלק עד היום לא נבנה מרכז מסחרי בצמידות למסלול שלו – ולכן פתיחת מרכז WE CENTER מהווה ציון דרך משמעותי.
המרכז המסחרי החדש מתפרס על שטח של כ-7,000 מ"ר ב-2 קומות מעל קומת מרתף. במקום הוכשרה גם חניה עילית למאות רכבים. חברת בסט בנייה מקבוצת בסט ביצעה את בניית המרכז שתוכנן ע"י משרד "ערן מבל אדריכלים".
רשתות ממגוון תחומים נכנסות למתחם ובהן מקדונלד'ס, סופר-פארם, קפה גרג, KFC, סופרמרקט זוהדי, גלידת אלדו, אייס אלקטריק, רשתות תאורה, אופטיקה, רשתות אופנה בי-גוד, בוגארט ועוד יפתחו סניפים במרכז המסחרי החדש של בסט בבאקה.
לדברי דני מור, מנכ"ל חברת בסט יזום - "פתיחת המרכז המסחרי הראשון בצמידות לכביש 6 מהווה בשורה של ממש לציבור הנהגים. אנו משוכנעים כי המרכז יהווה מוקד משיכה משמעותי ואטרקטיבי גם לנהגים וגם לתושבי הסביבה, ויהווה נקודת עצירת התרעננות מרכזית וכן מוקד לקניות בילוי ופנאי לנוסעים לאורך כביש חוצה ישראל".