קניון לב עופר במרכז העיר חדרה התחדש השבוע בחנות קונספט חדשה בתחום ההום סטיילינג.
2 צפייה בגלריה
החנות החדשה בקניון לב חדרה
החנות החדשה בקניון לב חדרה
החנות החדשה בקניון לב חדרה
(צילום: שלי לוי)

מדובר על "ורדינון". החנות בעיצוב הסופר מודרני משתרעת על שטח של כ100 מ"ר וממוקמת בקומה הראשונה של הקניון הוותיק. בקבוצת 'אקסטרא ריטייל', זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה הבהירו כי בהקמת החנות הייחודית הושקעו כ-800 אלף שקלים.
חנות הקונספט מציגה חווית קנייה שונה בכך שהיא מדגימה עיצוב אולטרא מודרני, סידור מדפים מוקפד ונגיש במיוחד , שימוש בטכנווגיית מסכים דיגיטליים , מה שמספק לבאי החנות חווית קניה באווירת פרימיום. בקבוצה הבהירו כי פתיחת חנות הקונספט למותג האיכות ורדינון , היא חלק מהרחבת פריסת החנויות הפיזית וחיוזק והשבחת מותגי הקבוצה.
בהשקה החגיגית של 'ורדינון' נכחו בין היתר,מנכ"ל הקניון בן דבש, בכירי ורדינון כמו גיל גרשון מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון , סיגל אורון מנכלית חטיבת ורדינון נעמן ותושבים רבים שהגיעו להתרשם מהחנות החדשה בקניון האהוב.
סיגל אורון מנכלית חטיבת ורדינון נעמן שנכחה בפתיחה הבהירה כי הקבוצה אינה נחה על זרי הדפנה ושואפת תדיר לחדשנות בתחומה :” אנחנו עם הפנים קדימה . קבוצת אקסטרא ריטייל ביססה עצמה עשרות שנים כבעלת מותגים המצטינים באיכות ללא פשרות , בעלי ניסיון רב הבנת השוק וקהל לקוחות מתחדש. ככאלה, אנו ממשיכים ליישם אסטרטגיית צמיחה, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית.” ואילו גיל גרשון מנהל מחלקת שיווק בחטיבת נעמן ורדינון הוסיף: " אנו שמחים לפתוח חנויות חדשות בקניונים ובמרכזי הקניות המובילים בישראל ולהנגיש את המוצרים המשובחים של המותגים שלנו ללקוחותינו בסביבה הקרובה לבתיהם .”

2 צפייה בגלריה
החנות החדשה בקניון לב חדרה
החנות החדשה בקניון לב חדרה
החנות החדשה בקניון לב חדרה
(צילום: שלי לוי)

קראו גם:

אקסטרא ריטייל היא קבוצת קמעונאות מובילה בשוק הישראלי וחוץ מורדינון, מפעילה גם את מותג הפרמיום האמריקאי gant, מותג הג'ינסים ההולנדי g star ,את רשתות הלאנד'רי היוקרית 'בוניטה דה מאס' ו'אפרודיטה' ובתחום התכשיטים את מגנוליה. בתחום הבית את רשת הום סטייל ובתחום האירוח המוסדי את 'אקיפ' החברה לציוד מלונאי.