לאחרונה עלה לרשתות החברתיות סרטון ובו נראה חבר האופוזיציה יניב דרי מבקר עובדי העירייה שהסירו שלטי תעמולה שלו, שנתלו במקומות אסורים על פי החוק. בנוסף, חבר המועצה צ'יקו וקנין העלה אף הוא סרטון שבו ביקר עובדי עירייה.
3 צפייה בגלריה
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
עיריית חדרה. יו"ר הוועד טוען שעובדים הוכפשו
(צילום: אסף פרידמן)
בעקבות זאת פנה בוריס בר, יו"ר ועד עובדי עיריית חדרה, למנכ"לית העיריה זיוה הימברג והתלונן על הכפשת עובדים על ידי נבחרי ציבור לקראת הבחירות המוניציפאליות: "בדקתי וזה כמעט לא קורה באף עיר אחרת. תשאירו אותנו עובדי העיריה מחוץ לבחירות ומחוץ לפוליטיקה. מה הם רוצים מעובדי העירייה?", תהה בר.
במכתבו, התייחס בר לכינוי "פלנגות", בו השתמש יניב דרי כנגד עובדי עירייה וגם לדבריו של צ'יקו וקנין שדיבר על כך שכביכול העובדים חוששים ממנהלי האגפים שלהם. בשידור החי אמר וקנין בין היתר: "מנהלי אגפים ששולטים בעירייה, שהם בעצם פוליטיים, שמורידים לכם שעות עבודה בלי סיבה. רוב עובדי העירייה קמו לבוקר שהורידו להם שעות עבודה שעות נוספות ומה לא...כל מנהל אגף חשב שאף אחד לא יפצה פה ויגיד סטופ, התעללתם מספיק בעובדי העירייה... אני רוצה לשאול את העובדים, קרה ויש תקלה עם מנהל אגף מה אתם עושים הולכים לוועד? להסתדרות, אוי איזה שבויים אתם".

3 צפייה בגלריה
יניב דרי. "לא אקבל הטפות מוסר ממי שעובר על החוק"
יניב דרי. "לא אקבל הטפות מוסר ממי שעובר על החוק"
יניב דרי. "לא אקבל הטפות מוסר ממי שעובר על החוק"
(צילום: אלבום פרטי)

תחת הכותרת "הכפשת עובדים במדיה החברתית" כתב בר למנכ"לית העירייה, בעקבות האירועים האחרונים: "בימים האחרונים מתנהל ברשת החברתית מצוד כנגד עובדי עיריית חדרה המסורים שעושים עבודתם נאמנה לילות כימים, לטובת המערכת והתושבים. לא יתכן שחבר מועצה יוציא סרטון נגד ארגון העובדים ולאחר זמן קצר יוצא סרטון של יו"ר האופוזיציה כנגד העובדים כולל הפצת תמונה של העובד, על כך שביצע את עבודתו. בנוסף בסרטון, גם זוכים העובדים לשמות גנאי כגון 'הפלנגות של ההנהלה'. אותו עובד שצולם מקבל שיחות איומים ממספר חסום ועל כך תיפתח תלונה במשטרה. אנו מחזקים את ידיו של העובד ומורים לו להמשיך לבצע את עבודתו ככל שיידרש תוך שמירה על החוק".

3 צפייה בגלריה
צ'יקו וקנין. "אנחנו נגד אלימות"
צ'יקו וקנין. "אנחנו נגד אלימות"
צ'יקו וקנין. גם הוא העלה סרטון
(צילום: יאיר שגיא)

עוד בר: "אני רואה זאת בחומרה רבה ודורש את התערבותך במיידי ומנגד אני מודיע שוועד העובדים לא יהסס להשתמש בכל הכלים החוקים העומדים לרשותנו להגנה על העובדים. נעמוד כחומה בצורה ולא ניתן שתיפול שערה מראשם של עובדי העירייה המסורים. אני מודיע לך שכבר בימים הקרובים נתחיל בנקיטת צעדים ונקיים אספת עובדים באגף האכיפה".
יניב דרי מסר: "זו אינה יד המקרה שעובדי עיריית חדרה עוברים שטיפת מוח על ידי מקורבים ומקומבנים למי צריך להצביע, כמה עובדות: כאשר ניגשו עובדי עירייה מעולים למכרז מנהל אגף השירות עם עמידה בתנאי סף ומולם עמדה מקורבת שבית המשפט אמר עליה דברים קשים ביותר שאינה עומדת בתנאי סף ואין לה כל ניסיון ניהולי, לא זכור לי שיו"ר ועד העובדים נעמד על הרגליים האחוריות להגן על מי שהתמודד מולה. לא זכור לי שיו"ר המרחב בהסתדרות שקרא למי להצביע נעמד על הרגליים האחוריות להגן עליהם ועל כך שהמכרז פוגע בעובדים שעומדים בתנאי הסף.

קראו גם:

הדבר האחרון שאני אקבל זה הטפות מוסר ממי שעובר על החוק לדוגמא בתליית שלט על ביתו בניגוד לחוק ונתינת הוראות פוליטיות זולות, מה שמראה עד כמה אינו ניטרלי כמתבקש. אני מתכוון להיות ראש עירייה של כלל העובדים שאני כל כך אוהב ומעריך.
אני פונה לעובדי עיריית חדרה ואומר להם אל תפלו בפח של המקורבים. הם מפחדים שארוחת הקומבינה עומדת להסתיים וכן היא עומדת להסתיים להם.
אני מציע לעובדים לבדוק כיצד התנהגתי לעובדים ועד כמה הם היו חשובים לי כאשר עמדתי בראשות עמותת פנאי העיר. אני אוהב את עובדי עיריית חדרה ומעריך אותם ומבקש מהם לא ליפול בפח של האינטרסנטים".