המתמודדת לראשות עיריית חדרה, שירלי עודד, הצהירה ביממה האחרונה כי במידה ותיבחר לעמוד בראשות העירייה – לא תיקח משכורת אלא תסתפק בשקל אחד בלבד. הודעתה והצהרתה המפתיעה גררה הדים לא מעטים.
עודד היא האישה היחידה המתמודדת לראשות העירייה והוליכה קו נשכני שכולל את הסלוגן "או שקיפות או שחיתות", כאשר היא מצביעה על מועמדים אחרים ככאלה שלא דאגו לטוהר השלטון.
1 צפייה בגלריה
שירלי עודד | צילום: יח"צ
שירלי עודד | צילום: יח"צ
שירלי עודד | צילום: יח"צ
"תושבות ותושבים יקרים, אני פונה אליכם מעומק ליבי. אנו בישורת האחרונה לפני המהפך", כתבה לתושבים עודד. "הבחירות האלה הן בין שתי תפיסות עולם (שקיפות או שחיתות)...בין שתי קבוצות אוכלוסיה עם אינטרסים מנוגדים (תושבים או מקורבים).
"אסור לבזבז את הקולות...אני מתחייבת לא למשוך משכורת כראשת עיר, משכורתי תהייה שקל לשנה. בואו נראה אם המתמודדים האחרים מתחייבים לא לקבל שכר – תבקשו זאת מהם".
עודד הוסיפה: "צביקה גנדלמן לא יהיה חלק מהקואליציה בראשותי...אני פונה לכל המתמודדים – התחייבות שלא תהיו חלק מקואליציית גנדלמן...תלכו לפי הלב ולפי רצון הבחור – הם לא רוצים את גנדלמן, אל תגנבו מהם קולות וביום שאחרי הבחירות תתנו אותם לצביקה".
הדברים מגיעים גם על רקע התמונה שהופצה בשבוע האחרון, עם חלק מחברי המועצה מהקואליציה אשר נראים משלבים ידיים עם ראש העירייה המכהן צביקה גנלדמן – תחת הכיתוב – ממשיכים איתו ביחד.