למרות שהתחיל את קמפיין הבחירות שלו רק לאחרונה, גדי אריאלי, המועמד לראשות העיר חדרה - אופטימי.
בפגישה של אריאלי עם בנימין נתניהו, שהתקיימה בשבוע שעבר, אמר ראש הממשלה: "אני מכיר את גדי אריאלי הרבה שנים. הכרתי אותו בחדרה. גדי נולד בחדרה, גדל בחדרה והקים משפחה לתפארת בחדרה.
כשפגשתי בו לראשונה, היה לגדי רקורד מרשים בסקטור הפרטי, ושמעתי עליו גדולות ונצורות. בין היתר, שמעתי שהוא מנהל מצוין. אמרתי לו: 'בוא תהיה המנכ"ל של הליכוד!'. הוא בא, וניהל את הליכוד בצורה מצוינת, במשך כעשר שנים. בתקופת היותו מנכ"ל הליכוד, עלתה התנועה למסלול הצלחות, והגיעה לשיאים חדשים.
1 צפייה בגלריה
ביבי נתניהו עם גדי אריאלי | צילום: יח"צ
ביבי נתניהו עם גדי אריאלי | צילום: יח"צ
ביבי נתניהו עם גדי אריאלי | צילום: יח"צ
"אין לי שמץ של ספק, שכאשר גדי יהיה ראש עיריית חדרה, הוא יעשה עבודה נהדרת. נהדרת למדינה, נהדרת לעיר, נהדרת לתושבים, נהדרת לכם". לאחר הפגישה עם ראש הממשלה, כתב אריאלי בדף הפייסבוק שלו: "אני רוצה להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על תמיכתו חסרת הפשרות בי, לתפקיד ראש העיר חדרה. חדרה חזקה היא חדרה שראש הממשלה עומד מאחוריה!
גם ח"כ אבי דיכטר פרסם סרטון המחזק את גד אריאלי. אבי דיכטר מהליכוד, המכהן כיו"ר ועדת חוץ וביטחון, כיהן בעבר, בין היתר, כראש השב"כ, כשר לביטחון הפנים וכשר להגנת העורף.
שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, הגיע אף הוא לחזק את אריאלי, ולאחר סיור משותף ברחבי העיר ובשווקיה, אמר: "אני שמח שאתה מצליח להביא את הטוב שלך וחודר לליבם של תושבי חדרה, והם מחזירים לך באותה מטבע - גם בטוב ליבם, וגם באהבתם.
אך לא רק שרי הליכוד מחזקים את אריאלי. בשבוע שעבר הגיע לחדרה לצורך זה, גם שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, איש מפלגת "כולנו", שאמר: "את גדי אריאלי אני מכיר למעלה מעשור, בו הוא כיהן במגוון רחב של תפקידים, הן בעולם העסקי והן בתפקיד מנכ"ל הליכוד. היום הוא מתמודד על ראשות העיר חדרה. גדי מגיע להתמודדות עם ניסיון מקצועי, ידע רב, ולא פחות חשוב - קשרים עם כל שרי הממשלה והעומד בראשה".