קרנית קטעבי, הפעילה החברתית מבית אליעזר, שהיתה מספר 2 ברשימת "לטובת חדרה", רשימתו של המתמודד לראשות העיר איקי צור, החליטה במפתיע, שבוע לפני הבחירות, לפרוש מהפוליטיקה.
רק לפני שבוע השתתפה קעטבי בפאנל הבחירות הראשון בשכונת עין הים בפוסט שפרסמה בפרופיל הפייסבוק האישי שלה, כך כתבה: "למען טובת העיר והחלפת ראש העיר החלטתי להתפטר מרשימת איקי צור ולוותר על מקומי מס 2 ברשימה. הכבוד והכיסא במועצת העיר אינם בראש מעייני, אלא עתיד העיר ועתיד הדור הצעיר בחדרה. מקווה שהמתמודדים ימצאו את הכוחות לוותר על האגו ולהתאחד למען המטרה חדרה טובה יותר. בהצלחה לכולם ולכם תושבים יקרים צאו להצביע".
1 צפייה בגלריה
קרנית קעטבי (צילום: פרטי)
קרנית קעטבי (צילום: פרטי)
קרנית קעטבי (צילום: פרטי)
בעקבות התגובות הרבות שקיבלה על הודעת פרישה המפתיעה, החליטה לפרסם פוסט נוסף: "חברים יקרים , תודה לכם ריגשתם אותי עד דמעות ומבטיחה לחזור לכולכם. הולכת לנוח קצת כמה ימים...ההחלטה מאוד קשה, תאמינו לי...אבל מבטיחה לכם דבר אחד הלב שלי לעיר לתושבים, לנוער ולילדים לעולם לא אפסיק.
"לא הכל מתחיל ונגמר בפוליטיקה יש גם שיקולים מעבר...יש לכבד כל אדם והסיבות שלו , גם אם זה לא נשמע לכם למי שחשב ובמיוחד שאינכם יודעים. ההחלטות הם רק שלי והסיבות אינם חשובות , כי זה שלי..ומי שיודע יודע...
"תודה לחברים שעומדים לצדי בימים האחרונים במיוחד על שעות של שיחות לתוך הלילה והחיזוקים והיד המלטפת .תודה לאיש שלי שהוא החצי השני שלי.וכמובן לילדי האוהבים שמה אנחנו בלעדיהם. לילה טוב...ותשמחו קצת זה שקט בשבילכם לחפירות ולא לשכוח לצאת להצביע!".
מספר שעות לאחר מכן, שינתה את שם קבוצת הפייסבוק שהיא מנהלת מ"חדרתיים בוחרים באיקי צור לראשות העיר" ל "חדרתיים בפייסבוק הקבוצה הרשמית".
מסיעת טובת חדרה נמסר: "קרנית קטעבי החליטה לפרוש מפעילות ציבורית ומעשייתה ברשימת 'לטובת חדרה' בשל סיבות אישיות".
המועמד לראשות העיר, תת ניצב (בדימוס) יצחק (איקי) צור מסר : "קרנית היא פעילה חברתית שתורמת רבות לעיר חדרה. אנחנו מצרים על העזיבה ומאחלים לה בהצלחה בכל דרכיה. יש לנו רשימה חזקה ומגוונת מאוד. אנו ערוכים להחלפת השלטון אפוף החקירות והשחיתות בנבחרת נקייה ומלאת עשיה".