שבוע לפני הבחירות וכבר יש תושבים שנמאס להם. נמאס להם משלטי הבחירות שבכל פינה בעיר נתלים ומהלכלוך שנגרם משלטי בחירות שמושלכים ע"י תולי השלטים הבאים ובעיקר נמאס להם מההשמצות הדדיות שניתן לראות ברשתות החברתיות.
3 צפייה בגלריה
השחתת שילוט | צילום ש"ס חדרה
השחתת שילוט | צילום ש"ס חדרה
השחתת שילוט | צילום ש"ס חדרה
עמרם בנציון, תושב חדרה, מספר כי הוא "סובל" בחודש שלפני הבחירות. "אני לא יכול לראות יותר את הפרצופים על השלטים", הוא אומר השבוע. "זה בלתי נסבל. לקחו את התעמולה רחוק מידי. לא רק שמבזבזים המון כסף, גם מלכלכים לנו את הרחובות. עוד כמה ימים הסיוט נגמר תודה לאל".
גם לאמיר שקד, תושב העיר נמאס והוא החליט לכתוב פוסט בפייסבוק שצבר תאוצה רבה ותגובות וכך כתב:
"עוד שבוע זה נגמר !!!
"כולם נגד כולם. דתיים נגד חילונים. חילונים נגד דתיים. צעירים נגד ותיקים. ותיקים נגד צעירים. מזרח נגד מערב. אשכנזים נגד מזרחים והפוך. קואליציה נגד אופוזיציה. כולם נגד כולם.
"אז תעצרו לרגע ותחשבו על הילדים שלנו על העיר שלנו ...מה טוב לעיר ולילדים שלנו? כל אחד רואה את הטוב מכיוון אחר וכולם רוצים את טובת העיר שלנו ועתיד ילדינו ( ולא חשוב מה אני מצביע כולם יודעים את דעתי ולמי אני מצביע).
3 צפייה בגלריה
הפוסט של אמיר שקד
הפוסט של אמיר שקד
הפוסט של אמיר שקד
"אבל מגעיל אותי לראות את מה שהולך פה את הקרע הזה מה נלמד את ילדינו על הדמוקרטיה "במיטבה" שהכול מותר כדי להשיג את המטרה והמטרה מקדשת את האמצעים?
"איפה הדוגמה שלנו לילדים שלנו ? איפה המנהיגים שיעצרו את זה? במקום להגיד במה הם יוצר טובים הם אומרים מה הוא או הם גרועים.
"אני קורא מפה לכולם לעצור לחשב מסלול מחדש שבוע לפני, תחשבו מה תעשה תמונה אחת של כול המתמודדים מצולמים ביד ביד לילדינו הצעירים ואיזה מסר הם יקבלו עם שלט מאחור שקורה להפסיק את ההסתה והשיסוי אחד בשני במיוחד היריבים ולא אלו שתומכים אחד בשני.
3 צפייה בגלריה
שילוט בחירות. צילום איתמר רותם
שילוט בחירות. צילום איתמר רותם
שילוט בחירות. צילום איתמר רותם
"תזכרו כולנו בסוף נפגשים בקניון או בבית הקפה בעיר האהובה שלנו. מי שירים את הכפפה הוא באמת ראוי להיות נבחר ציבור ( האיש בו אני תומך בטוח יסכים !!) .
"זה לא פוסט פוליטי ובטח לא פוסט שבו נתנגח אחד בשני. נכבד ונעריך אחד את השני למרות חילוקי הדעות ויש כאלה. זהו עכשיו אחרי שפרקתי את מה שאני חושב כבר חודשים אני מוכן לבחירות".