=
אתמול (28.10) הופצה ברשתות החברתיות (פייסבוק, וואטסאפ) "כתבה" מפוברקת במסווה כתבה אמיתית של האתר 'מיינט חדרה'.
בנוסף נשלחו לתושבים רבים הודעות sms המפנה אותם ל"כתבת תחקיר" לכאורה של 'מיינט חדרה', אודות המועמדים יניב דרי ואוהד מרחב. אותם גורמים זייפנים השתמשו באמינות המקצועית של מערכת 'מיינט חדרה' על מנת לפגוע בטוהר הבחירות בעיר. זאת על ידי הפצת ידיעה שקרית, מזויפת ושאינה אמיתית.
אנו מגנים שימוש בשם מערכת 'מיינט חדרה' (או מערכות אחרות) להפצת כזבים ומתנצלים בפני קוראינו המסורים והרבים שהוטעו לחשוב שמדובר בידיעה אמיתית של אתרינו, אליה כמובן אין לנו כל קשר. בכל מקרה דומה, אפשר, כדאי ומומלץ לערוך חיפוש קל באתר על מנת לבדוק האם כתבות מסוימות אכן עלו לאוויר או שמדובר בזיוף ופייק ניוז.
סיעת "רוב העיר" של אוהד מרחב התנערו מכל הפרסומים האחרונים שהופצו תחת מספרים עלומים ויוזרים פיקטיביים וכינו אותם "שקריים ופחדניים".
יניב דרי ורשימת מחוברים הבהירו היום (29.10) כי לא חתמו על הסכם קואליציוני. "אני רוצה להבהיר מעבר לכל ספק שני דברים, האחד שלא חתמנו הסכם קואליציוני עם אף רשימה המתמודדת בבחירות, ואנו נשארים נאמנים למצע שלנו באופן מלא. והשני הוא שאני יניב דרי, ורשימתי מחוברים, רצים כל הדרך עד לנצחון מחר בלילה, ומבקשים מהציבור לצאת ולהצביע, ולא להאמין להודעות סמס מפוברקות המנסות לפגוע בתהליך הבחירות התקין והדמוקרטי".