4 צפייה בגלריה
רק אומרים תודה. הודעות המתמודדים בחדרה לאחר הבחירות | צילום מסך
רק אומרים תודה. הודעות המתמודדים בחדרה לאחר הבחירות | צילום מסך
רק אומרים תודה. הודעות המתמודדים בחדרה לאחר הבחירות | צילום מסך
הבחירות כבר מאחורינו וזה זמן הנבחרים להגיד תודה לקהל תומכיהם. בימים שלאחר הבחירות הוציאו מרבית המועמדים אשר נבחרו למועצת העיר החדשה הודעות תודה לתומכים, הפעילים, השותפים לדרך ולכלל הציבור. 'מיינט חדרה' אסף עבורכם לקט של ההודעות הראשונות מטעם הנבחרים.
צביקה גנדלמן, ראש העיר הנבחר, פרסם בדף הפייסבוק שלו את הודעה הראשונה כבר בחמש בבוקר כשלוש שעות לאחר שהתבשר על ניצחונו וכך כתב: "בוקר טוב לכם תושבי חדרה, אנחנו קמים לבוקר חדש ותקופה חדשה של חמש שנים נוספות, שבה נמשיך בתנופת העשייה והפיתוח של העיר שלנו. אני רוצה להודות למורן, לילדיי והוריי שעברו חודשים לא קלים. לחבריי, שי ברכה והנבחרת הנהדרת שלי למועצת העיר, לתומכיי ולכם תושבי חדרה. מהבוקר אנחנו צריכים למצוא את הדרכים, ונמצא אותן, לשלב ידיים, לחבק אחד את השני כי לכולנו יש משימה אחת, לחיות בעיר עם איכות חיים טובה יותר, מתקדמת יותר וכייפית".
4 צפייה בגלריה
גנדלמן מודה לבוחרים | צילום מסך
גנדלמן מודה לבוחרים | צילום מסך
גנדלמן מודה לבוחרים | צילום מסך
יניב דרי מסיעת מחוברים, עלה בשידור חי בפייסבוק בשעות הערב, ואלו תמצית דבריו: "עברנו תהליך מדהים בחצי שנה האחרונה, שאני יכול לכנות כמהפכת מחוברים, קמנו הבוקר עם גאווה גדולה, קיבלנו אתמול את אמון הציבור בצורה מובהקת, רשימת מחוברים היא הרשימה שקיבלה הכי הרבה קולות למועצת העיר חדרה.
"אנחנו פוגשים אנשים ברחוב עם חיוך ותקווה שהמהפכה הזו של מחוברים שאט אט סחפה עוד ועוד אנשים נתנה את התקווה שניתן להשיג שינוי. שמנו דגש על המצוינות במקום על הבינוניות, על היושרה ועל ההגינות ועל התהליך ארוך שהובלנו ובו יש מסר שילך ויעמיק. בתהליך הזה צברנו מאות פעילים, חברים ומתנדבים שהפכו את מחוברים לדבר עוצמתי וגדול שלא נעצור ואנחנו נמשיך לייצר ולהוביל תהליכים.
"את תהליך השיתוף הציבור בהחלטות העירוניות אנחנו ניישם בקדנציה הזאת בצורה ברורה. יש לנו מטרות שהן ההגשמה של המצע שלנו, יש לנו עקרונות ברורים ביחס לטוהר השלטון, דרך קבלת ההחלטות, והשיתוף הציבורי בו ניתן להיעזר בציבור על בסיס ידע בקבלת ההחלטות.
"אני רוצה להגיד תודה ענקית לתושבים על השותפות, על הדרך על האמונה והאנרגיות שנתתם לנו והובילו את מהפכת מחוברים והובילו את תוצאת הבחירות המדהימה הזו. הדרך שלנו תמשיך והיא תוביל אותנו בסופו של יום לניצחון".
4 צפייה בגלריה
דרי מודה לבוחרים | צילום מסך
דרי מודה לבוחרים | צילום מסך
דרי מודה לבוחרים | צילום מסך
ניר בן חיים מסיעת העיר של כולנו הוציא הודעה ישירה לתקשורת ובה נכתב: "ניצחון אדיר לסיעת 'העיר של כולנו': חדרה אמרה "כן" לניר בן חיים. היסטוריה בחדרה: הסיעה שהתמודדה בפעם הראשונה למועצת העיר הביאה לתוצאה חסרת תקדים של 3 מנדטים.
"זהו הישג אדיר. לאחר מסע של חודשים ארוכים, הביאה הסיעה החברתית הגדולה בחדרה "העיר של כולנו" בראשות ניר בן חיים הישג חסר תקדים והצליחה להכניס שלושה נציגים למועצת העיר חדרה, וזאת בפעם הראשונה שהסיעה מתמודדת למועצת העיר. הנציגים שנכנסו מטעם "העיר של כולנו": ניר בן חיים, יו"ר הסיעה ומי שמשמש כיו"ר מרחב חדרה בהסתדרות, עו"ד נתן לבייב, והרב בנצי נורדמן המכהן במועצת העיר כבר למעלה מ-15 שנה ומשמש כיו"ר מדעים ויהדות. בחגיגת הניצחון, שנערכה לפנות בוקר, עם היוודע התוצאות הסופיות, במטה המרכזי של "העיר של כולנו" הודה יו"ר הסיעה ניר בן חיים לתושבי חדרה ולמאות הפעילים שעבדו במלוא המרץ בחודשים הארוכים כדי להביא לניצחון הגדול של הסיעה החברתית הגדולה בחדרה.
בן חיים, פנה לתושבי חדרה ואמר: "אנחנו מתחילים הבוקר בעשייה למען העיר. ב-5 השנים הקרובות נפעל למען חדרה משגשגת ומצליחה יותר. נמשיך להילחם שלא יקום שדה תעופה בחדרה, נדאג לפתרון מצוקת התנועה בגשר אולגה, נפעל להקמת איצטדיון חדש בעיר ונבחן הסבת אזור התעשייה בעיר למתחם חיי לילה שוקק לצעירים - כפי שהבטחנו לכל אורך הדרך".
עוד אמר בן חיים כי "הקמנו סיעה חזקה וחברתית המורכבת מכל גווני האוכלוסייה בחדרה - ואני מודה לציבור הרחב שנתן בנו את אמונו".
רומן גישר מסיעת חדרה ביתנו הסתפק בהודעה קצרה בפייסבוק, בעברית וברוסית וכך כתב: "אני מודה מקרב לב לכל אחד ואחת מכן על התמיכה, תודה שהצבעתם ובכך השפעתם על עתיד עירנו. שלכם רומן גישר".
טל אליהו מיחד למען חדרה פרסם הודעה ראשונה בפייסבוק בשעות הערב וכתב: "ראשית, אברך את צביקה גנדלמן על המשך כהונתו כראש העיר חדרה , אין ספק שהוא המתאים ביותר. וזו אחת הסיבות שסיעתנו תמכה בו לאורך כל הדרך , וכן תושבי חדרה שלא נכנעו להכפשות והשמצות.
"נרגש ונפעם, כולי אסיר תודה, אני מבקש להודות לכל מי שתמכו בי וברשימה שלי. כמות התמיכה גדלה משמעותית מהשנים הקודמות. תודה מיוחדת אני מבקש להודות לכל הפעילים הנפלאים שמלווים אותי כבר שנים. בלעדיכם זה לא היה אפשרי. אנו נמשיך להוביל את העיר האהובה שלנו לעתיד מזהיר. וכמובן איך אפשר בלי מסיבת ניצחון , שנארגן בקרוב - למען תושבי העיר שהביעו בי תמיכה סוחפת. אני מודה לכולכם מקרב לב. האמון שלכם מרגש אותי".
"אנו נמשיך להיות אוזן קשבת ולספק לתושבי חדרה שירות עם עשייה מכל הלב. שלכם, טל".
4 צפייה בגלריה
התודה של טל אליהו לבוחריו | צילום מסך
התודה של טל אליהו לבוחריו | צילום מסך
התודה של טל אליהו לבוחריו | צילום מסך
בועז ביטון הוציא אף הוא הודעה: "תושבי חדרה היקרים, אני רוצה להודות לכם על האמון המחודש שקיבלתי מכם והזכות הגדולה להוביל יחד עם ראש העיר צביקה גנדלמן את העיר המדהימה שלנו לעוד חמש שנים של עשייה ותנופה אדירה שיהפכו בעזרת ה' את חדרה לאחת מהערים הטובות והמצליחות בישראל.
"תודה לך בורא עולם על כל הטוב, תודה לאישתי היקרה וילדי האהובים שלא ראו אותי ב-3 החודשים האחרונים, תודה לאח היקר ניסו אביטן שסייע לי במערכה הקשה, תודה לכל הפעילים היקרים שסייעו ועזרו לנו בחודשים האחרונים, ותודה לכם תושבי חדרה האהובים על האימון ועל התמיכה, בשם ה' נעשה ונצליח".
גד אריאלי מהליכוד פרסם בשעות הצהריים הודעה קצרה בפייסבוק:
"תושבים יקרים, יצאנו למסע משותף שידענו איך יתחיל אך לא ידענו לנחש איך יסתיים. למרות התוצאה אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על האמון שנתתם בי. מבטיח לכם כי אמשיך להיות למען תושבי חדרה, למענכם. תודה!".
צ'יקו וקנין מסיעת יחד למען אולגה והשכונות פרסם בשעות הערב הודעה בפרופיל האישי שלו בפייסבוק וכך כתב:
"חברים יקרים ,מודה לכולכם על התמיכה, מעריך כל אחד ואחת מכם באופן אישי,תודה על עזרה ונתינת חינם שהענקתם. זה לא מובן מאליו, אולגה האלופים ותודה לכל הפעילים והצוות המדהים שליווה אותי בימים האחרונים.
אלפי תודות לחברי הרשימה המדהימה שלי, מרק אברמוב, ציון שטרית, רפי אוליאל רפי, אריק פדלון, בן אבוטבול, מיטל עוזרי ,אנשי עשייה ולוחמים אמיתיים, אוהב ומעריך כל אחד מכם. תודה ליועצת המשפטית היקרה שלי שמלווה אותי באמונה ובצניעות ותודה לכל משפחתי וחבריי היקרים".