14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - השבוע אתם מוצאים את הדרך לשרוד במישור הכלכלי מפני שכלי המודעות העצמית מלא יותר ויותר בכוח הרצון להצליח. רגעים יפים בחיק הטבע והמשפחה מחזירים לכם את האמונה בעתיד טוב יותר. שמרו על הקיים, שאו תפילת הודיה לכוחות העליונים וראו ברכה במעשי ידיכם. הרבו בחיוכים. התרחקו מכול הימור: מקצועי, רומנטי ומהשקעות פרועות אחרות. הקשיבו לבן/ת הזוג הרוצה את טובתכם. לכו על פי אופייכם הבסיסי, היינו: לאט ובטוח ותראו שהכול יסתדר. החזיקו מעמד בעסק ובתוכנית הכלכלית שבניתם לעצמכם בעבר, הזמן לפרסם ולהשקיע.
מזל שור - אתם מתבלבלים מהחיזורים הסביבתיים מפני שעד כה קיבלתם מסרים לא ברורים וסותרים. אתם משקיעים את הנשמה וחוששים לאבד הכול לטובת מתחרים ולאויבים נסתרים. צאו לבילויים קצרים ומרעננים. השתדלו שלא לרצות יותר מדי את בן/ת הזוג, הגיעו הזמן שתבינו שבהתנהגותכם נקיית הכפיים אתם מזמינים כלפיכם רודנות ושליטה. הזמן שלא להגביל אף אחד אלא לשחרר ומצד שני לקחת את החופש לעצמכם. מהר יתברר לכם שתוכניות לחופש עצמי מאי - תלות היו טובים ומועילים לזוגיות ולעצמכם - מבחינה נפשית וערכית.
מזל תאומים - הימנעו השבוע מלהיות צודקים. זכרו שלפעמים צריך לרסן את ההתפרצויות ולהרוויח עקב כך בריאות וחוסן נפשי. אין לכם זמן לנשום מכובד הבעיות והעיסוקים וכאילו 'בורח לכם הזמן' בין הידיים. המשיכו לתת אהבה לכול מי שמגיע לו להיות לצדכם. הקריירה תשתפר. הילד/ים -במרכז התעניינותכם. לא חסר לכם כסף, חסר לכם הבנה כלפיכם. הורידו לחץ כלפי הסביבה הקרובה, מומלץ לשנות גישה, החליפו את דגל ים הרגשות האדום...לכחול רגוע. חפשו עבודה חדשה או מקצוע מתאים. הזמן לייעוץ אישי מכול גורם מקצועי בו תבחרו.
מזל סרטן - השבוע אתם חייבים להבין שלדבר יפה ולפגוע זו לו המטרה אלא הטעות ביסודה. גשו אל בן/ת הזוג או חפשו את הזיווג המעוכב במקומות ובזמנים הנכונים ולא על פי לוח הזמנים... הצפוף והדביק. הרגיעה השמימית שלכם עדין חזקה והתמיכה בסביבה הקרובה חזקה. לא לדאוג מכספים- הם יזרמו על בטוח, שמרו אך ורק על התחום הרגשי והבריאותי. אתם צריכים לפעול באומץ ולזכור שכדי למנוע מאנשים רעים לפגוע עליכם לשדר עוצמה. התמימים צריכים לדבר על מה שכואב להם, שימו את הקלפים על השולחן.
מזל אריה - אתם מושפעים מהמלחמה באופן ישיר וכואב. היציאות הקטנות אל מחוץ לבית עוזרות לכם לראות את החיים באור חיובי כפי שראיתם לפני המצוקות הנפשיות. אתם עדין בכעסים על המשפחה המרוחקת, הרבו בשיחות נפש עם חברים המבינים אתכם. התייחדו עם הבורא בתפילה אבל לא לשכוח שרק אתם אדונים לגורלכם. אל דאגה כי כספים יגיעו בזמן הנכון ולמקום הנכון. חפשו היגיון מאחורי דברים שקורים לכם, הזמינו שלווה לנפשכם. פנו ליועצים על מנת לדעת לעשות זאת טוב יותר. בשורה מצחיקה ומשעשעת מחכה לכם בוואצאפ.
מזל בתולה - על רקע הבלגן מהמלחמה וסיפורי 'ישוביי העוטף' אתם מרגישים כתקועים רגשית אבל יחד עם זאת כלא צריכים אף אחד מלבדכם בשביל להיות מאושרים. אתם שלווים כי אתם מבקשים בריאות ומקבלים זאת מהקוסמוס. שמרו על תחושה זו, אגרו את האושר הפנימי לימים קשים. חיזרו אל עצמכם בכך שתפתחו חיים מקביליים הכוללים חיי חברה מחודשים פוריים ומפרים. באופן מפתיע אתם מצליחים לנרמל יחסים מבחינה רגשית אך עדין חוששים מבגידה כלפיכם. במישור העבודה התחושה מעורבת, צד אחד בכם רוצה להצליח צד שני...לנוח ולאגור אנרגיות.
מזל מאזניים - אתם מקבלים אהבה במנות גדולות מדי, זאת ולאחר שחיכיתם זמן רב מדי לשינוי... שלא הגיע. אתם מבולבלים מכך, אך לא רוצים לוותר על החופש לטובת ריצוי בן/ת הזוג הדורש/ת זאת מכם. כספים מתעכבים וכן תוצאות דרישות מרשויות. אתם מתמקדים ברצון להתבסס מבחינה כלכלית. תחושת הנטישה מבן/ת הזוג משתלטת אך אתם לא רוצים לאבד את הנכסים הרגשיים האחרים כמו חופש ושליטה עצמית. זה הזמן להתחיל לטפל בנושאים חדשים. המגעים עם המעבידים יישאו פרי, האינטרסים יקודמו תזכו ליחס נפלא בתחומי קריירה ועסקים.
מזל עקרב - למרות שברקע מתחוללת מלחמה ומאבק להחזרת החטופים, הרווקים טרודים בהקשר חו"ל ויעשו הכול לקדם זאת על מנת להגשים את חלומם לנסוע. קשרים בתחומי קריירה עדין תקועים. באופן כללי אתם יותר אופטימיים ביחס לתחום הנישואין ובהקשר הזוגיות. גורמים חיוביים יסייעו לכם לגשר על פערים שעד כה הטרידו אתכם מאוד. טיפ: כדאי לכם להיות... יותר ליברלים. השתמשו בכוח הרב שלכם לשרוד והשקיעו אנרגיה במקום בו אתם נמצאים. יחסית לשלושת החודשים האחרונים צפו לימים שמחים שיתחילו עכשיו. הזמן לייעוץ אישי מכול גורם מקצועי.
מזל קשת - השבוע אתם מסבירים את עצמכם היטב כלפי חוץ אבל ממשיכים להיות מתוסכלים לגבי עתידכם האישי. השקדנים: הלימודים יחזרו למסלולם היותר מוצלח. מבחן כלשהו יעבור בהצלחה. היחס הסביבתי כלפיכם ישתפר זאת ולאחר החודש המלחיץ שחוויתם. התחום הרומנטי סודי ומעורפל- בעיקר בשל מעצורים רגשיים. צעדים במישור זה יקבעו את יחסיי הכוחות לכאן או לכאן. תחושו בלחץ הקשור לקיפאון במכירות- אל דאגה זה יסתדר בסוף החודש הבא. תפגשו במישהו שהבטיח לכם עזרה כספית- או אחרת. טיפ חשוב: הזמן לצלצל ליועצים להכוונה בכול התחומים.
מזל גדי - שבוע טיפה מתסכל אך בסופו של דבר... תמצאו שתיהנו מאוד בחברת אלה שתהיו בחברתם. הרצון הבסיסי הוא לנפוש ולברוח מאחריות. מצב קוסמי חיובי מחזיר אליכם שלווה-שאבדה. כושר הריכוז שלכם במיטבו. השבוע הוא שלכם- מהרבה בחינות. אנרגיות ממוזלות יעניקו לכם את העוצמה בתחום הקריירה ובתחום הרגשי. המערכת הבין זוגית משתפרת כשאתם זוכים לסיוע ...ולמחילה- כדאי יהיה שתבחנו את הפשרות בעיניים בוחנות וטובות. נושא החובות והמחויבות הרגשית כלפי המשפחה נשאר בעינו. חפשו את האמונה בבורא עולם, אמונה שאבדה לכם אי שם בדרך.
מזל דלי - תנאים אסטרולוגיים חדשים ומלאי אנרגיה חיובית יאפשרו לכם להחליט החלטות חשובות ברוב התחומים. אתם צפויים לשמחה בנוגע למערכות אישיות. שיתוף הפעולה מכוון בן/ת הזוג יהיה פורה ומתוך כוונות גישור כנה. בסוף השבוע יתכן גם שתעלו אל מדרגה חיובית נוספת. עזרה ממקור ידוע תסייע לכם לצאת מהמבוך התעסוקתי. יתכנו מצבים מביכים הקשורים למשפחה. הירושה או הכספים או המשפטים עדין תקועים. זה הזמן הכי טוב לבצע שינויים למען עצמכם ופחות למען אלה שלא מגיע להם היחס המדהים להם הם זוכים מצדכם.
מזל דגים - אתם עסוקים בלהעביר מסרים דרך הוואצאפ (בעיקר) בהקשר למלחמה ולחטופים. הרגשות שלכם ממוקדות בסבל של אחרים. אתם מתקשים לארגן את הדרך לפרוץ את חומות הרגשות של האהוב/ה אבל... הילדים יתנו את שאף אחד לא יכול/ה לתת. החרדות מפני המחר נעלמות בקרוב. אלה שנהגו להחמיא לכם ישובו ללחוש לכם מחמאות כשהבוסים יבשרו על קידומכם הקרוב. תכניות מגירה בנוגע לכספים מבשילים והולכים. חופשה שלה חיכיתם תשמח את בני הבית. הזמן שלא לפחד מאינטרנט, שם תמצאו את הדרך לקדם את נושאי הקריירה והלב.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.