עם ישראל בכלל ותושבי חריש בפרט הגיעו ביום חמישי שעבר לפרגן למסעדת הבשרים "סאלוט" השייכת ללוחם עדי פיטוסי.
1 צפייה בגלריה
מסעדת סאלוט. תושבים רבים הגיעו
מסעדת סאלוט. תושבים רבים הגיעו
מסעדת סאלוט. תושבים רבים הגיעו
(צילום: אלבום פרטי)
אביו של עדי, אילן, פתח את המסעדה ליום אחד כדי לסייע במעט לבנו, שמגויס למילואים כבר כמעט חודשיים.
עדי פיטוסי (24) לוחם בסיירת חרוב, פתח את מסעדת הבשרים סאלוט עם שחרורו מצה"ל. המסעדה צברה קהל לקוחות נאמן בזמן פעילותה, אולם מאז השבת השחורה של השבעה באוקטובר וגיוסו של עדי למילואים, עומדת המסעדה סגורה ועדי צובר הפסדים, בזמן שהוא מגן על המדינה.


אביו, אילן, נענה ליוזמת תושבים לפתוח את המקום ליום בשבוע, וביום חמישי שעבר בסיוע תושבים, פתחה המסעדה את שעריה והמוני תושבים הגיעו לקנות ולפרגן ללוחם המגויס וליוזמה האבהית המרגשת. במקביל, תורמים הזמינו ארוחות במקום בעבור חיילים ומילואימניקים, במה שנראה כמו ברכה כפולה.


עדי שלח סרטון מהשטח, בו הוא נראה על מדים, עם קסדה ונשק והודה לכל מי שסייע בפתיחת המסעדה וללקוחות שהגיעו לפרגן: "חברים יקרים אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שעזר, כל מי שלקח חלק, כל מי שבא לפרגן לי. תודה רבה זה לא מובן מאליו בכלל. בע"ה שעם ישראל ידע ימים טובים יותר ושנחזור כולם הביתה בשלום ואל תשכחו, שאין לנו ארץ אחרת".

קראו גם:

אילן, אביו של עדי, סיפר כי בכוונתנו להמשיך לסייע לבנו הלוחם ולפתוח את המסעדה שוב ביום חמישי הקרוב בין השעות 17:00-23:00 וקרא לתושבים להגיע לתמוך ולאכול: "אנחנו מודים כל כך לכל מי שהושיט יד, סייע, או הגיע לאכול. השבוע נפתח בשעות אחר הצהריים עד הלילה".