14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - אתם בעלי אמביציה ומוטיבציה לעבוד, נצלו זאת ותראו שכר בעמלכם. אתם מבקשים לחוות משהו שעדין לא העזתם להתנסות בו. אתם נועזים בהקשרים רומנטיים. פתאום אתם הופכים למעשיים עד כדי שאתם מצליחים לשבור השגרה החונקת. משקיעים אנרגיות ניכרות: בעבודה, בתחום הבריאות ובעתידכם הפיננסי. היציאה לספורט תהיה החלטה נכונה ובריאה. בימים אלה תפגשו אובייקט שיציע את כנותו. החד- הוריים- שהם ללא זוגיות, זה הזמן לנסות קשרים חדשים או מחודשים. טיפ במיוחד למענכם: באהבה כמו במלחמה קל לפגוע, קשה לסיים ובלתי אפשרי לשכוח.
מזל שור - השבוע טיפה מבולבל מחכה לכם מעבר לפינה. נצלו כישרונות ניהוליים איתם נולדתם. תמיד תזכרו כי כל רגע יכול להגיע אליכם, משהו מיוחד שיובל שנים לא הגיע. במישור הרומנטי: מצד אחד אתם רוצים להעז ולהתרגש ומצד שני נדרשים לגלות איפוק והביקורת הסביבתית מגבילה. אתם לא שוכחים פגיעה ביקרים לך ובכם. כדאי לוותר, הנקמה הכי טובה היא להמשיך הלאה. זה לא הזמן לרכוש דירה גם אם אתם רוצים מאוד. אתם עצובים בלי לדעת מדוע. זכרו שתוצאות מהירות הן קלות להשגה ומתנדפות מהר.
מזל תאומים - בקרוב תיפגשו בכאלה שיפיגו אתכם את השעמום. תרוו נחת מהילדים ומהאחיינים. המחשבות על ייעודכם, לא נותנות לכם מנוח - אם חיפשתם את הכוח להפסיק הרגלי אכילה, או עישון או כול הרגל מגונה אחר. טיפ השבוע: זכרו שתמיד ידעתם לקום כשנפלתם. הפנויים יחושו שהזמן להתחייב ולסגור על תאריכים. היזהרו מלשון הרע בימים אלה וגם מהוצאת דיבה, זכרו חיים טובים ומוות רע בידי הלשון והמשפט. אלה שנותרו ללא זיווג והמחפשים את עצמם בכוונים רגשיים, מוטב להם שיפנו לייעוץ אישי מדויק ומקצועי.
מזל סרטן - השבוע בעקרון אם תתאמצו להצליח מהר תגלו כי לא יהיה לכם זמן אפילו לא לעצמכם - מרוב תעסוקה ועבודה. למחפשים לעבור שינוי והסבה מקצועית: גורמי תעסוקה יאירו פניהם אליכם בשלל הצעות, קחו גם הצעות זמניות כדי לסגור חובות ולחסוך לזמן עתיד. במישור הרומנטי סימן חיובי, אבל חוסר הוודאות והצלילות עדין לא מספקים אתכם. שימו לב: המשפחה מעמידה אתכם בניסיון על רקע ירושה או בשל כספים אחרים. תרגישו שאתם שוב חווים צער ותסכולים. טיפ: המנוע מאחורי כול דבר מוצלח היא ההתמדה.
מזל אריה - לצעירים: היזהרו מנסיעה מהירה מידי בכבישים. השיפור הכוכבי המסוים מביא אתכם לכדי התעניינות לגבי מקום עבודה חדש ומאתגר. במישור הרגשי: אל תתנו לטיפוסים מתנשאים להוריד לכם את מצב הרוח. ירושות, מריבות או כספים: אל תוותרו למי שההורים העדיפו אותו, על פני יתר האחים. המפתח כעת נמצא בידי ההורים אבל הכול תלוי באימא שלא רואה את המציאות ומושפעת 'מגורם מנצל וכפייתי'. טיפ חשוב: קודם כל אהבו את עצמכם וכל השאר יסתדר מאליו. התקועים מוזמנים לצלצל לייעוץ מדויק ואישי בכול תחומי החיים.
מזל בתולה - לפנויים רגשית: תחושת הביטחון תמלא אתכם בחשק לכיבושים רומנטיים חדשים. הנשואים שבכם: אתם מקבלים מסרים כפולים מכיוון בן/ת הזוג- והמרירות מתעצמת. הנהייה העיקשת לכוון השורשים המשפחתיים תוביל אתכם להתכתב עם כמה גורמים - בו זמנית. ענייני ירושות וכספים עדין מעסיקים את הסובבים אתכם. אל תוותרו, למרות שבתנאים מסוימים אתם מוכנים... לוותר ולהרים ידיים. טיפ הקשור ליחסים אישיים: האהבה נרכשת במילים, גם השנאה. הזמן לעשות סדר בבלגן בבית בכול הקשור לכם ולילדים. תופתעו לקבל כספים תוך שבוע וחצי מעכשיו.
מזל מאזניים - אתם מרגישים יותר תקועים, עם הרגשה כמו אדון גורל סימן אתכם בעיפרון אפור. הסגולות הנעלות והטובות לתת מעצמכם ממשיכות להכשילכם. אתם לא מסוגלים לקום ולעזוב מערכות יחסים בגלל הילדים והמצב הכלכלי. אתם נתקפים בפחד נטישה ובקנאה כולל גם בתסכול לאור ההתחלות בתחום הכלכלי שנתקעו. אתם לא מצליחים לחסוך כספים כי למעשה אין לכם ודואגים למחר. בנוגע לכך טיפ חשוב: מי שיתרשל ביום יפחד בלילה. הזמן לחפש ייעוץ אישי, בנושאים החשובים לכם באמת. אתם עדין מביטים בחלון בגעגוע... ובצפייה לדמות שאהבתם.
מזל עקרב - התנהגות בן/ת הזוג מאכזבת כי אתם לא מצליחים להגיע אל הלב... האדיש. אתם מחפשים את הרגע המתאים: או להעמיד תנאים ולעמוד על שלכם או לקום ולעזוב אך נאחזים בסיבות ובתירוצים החוזרים על עצמם - ונשארים. חפשו באינטרנט אחר הסבה. חבר/ה ובני משפחה יעזרו לכם לעבור את המשבר הנפשי המתמשך. טיפ חשוב: מורים מתחלקים לשניים, כאלה השוברים את תלמידיהם ויש את הבונים משבריהם היכלי תהילה. מי שלא מצאו את האנשים היכולים לעזור להם מבחינה מקצועית ורגשית, מוזמנים להתקשר לייעוץ יותר מדויק.
מזל קשת - בגלל החוויות הקשות שעברתם בתחום הרומנטי אתם מאמינים שהנישואין הם דבר נפלא בתנאי שלא יהיו... כדבר יום-יומי. קשרים ישנים יבואו לעזרתכם. המבקשים תעסוקה ימצאו הזדמנות לשנות את גורלם המקצועי והכלכלי. הבודדים או החד הוריים ירגישו את בדידותם באופן מכאיב יותר, בעיקר בימים: שישי שבת וראשון - לכן כאמור כדאי יהיה לצאת ולהתאוורר. התרכזו בחברים ובמשפחה. הצעת פשרה כלשהי נופלת שוב על אוזניים אטומות והלב האדיש. טיפ חשוב: מעשים טובים הם הקטיפה המרפדת את כיסא ההצלחה – בכול תחום בחיים.
מזל גדי - מצב כוכבי מסייע בלתקתק עניינים. השבוע הוא לא הזמן להתחלות חדשות ולאהבות מהסרטים. החלום לעצמאות כלכלית עדין 'בחיטויי ההגשמה'. למכירות בהספק הרצוי - או מתשובה חשובה שאינה מגיעה, או מסיבות אחרות. טרדות היום והשעה ייעלמו כלא היו בחברת חברים, זיכרונות והחברים הנאמנים והתומכים. הבודדים: נוסחאות הטעות שלכם הנובעים מהססנותכם ומסגירותכם האופיינית משאירים אתכם כתקועים במישור האהבה והזוגיות. טיפ לגדיים לכול החיים: המקרין ביטחון כובש לבבות המעניק ביטחון מנצח מערכות, תעבדו על כך... וחיוכו של אדון גורל יביט בכם בהמשך הדרך.
מזל דלי - נסיעה ביקור שתכננתם ושנתקעה נמצאת במרחק של 3-4 חודשים בערך. צפו להתחלות חדשות בתחומים שונים בחיים. אתם מתלבטים בין באם להישאר בבית או בין באם לצאת ולנסות להיכלל במעגל העבודה. הזדמנות לקבל כספים המגיעים לכם דרך מלחמה שניהלתם מול מוסדות ומערכת המשפט. החששות בהקשרי לימודים והתמקצעות גוברים על ההיגיון. תעודה והכשרה תקנה לכם הצלחה שמחירה בשמיים. הזמן להתייעץ ביחס לצד לתקיעות הרגשית בכול תחומי החיים. הזמן להליכה קבועה ולאכילה נכונה ומספקת.
מזל דגים - אתם מחכים לתשובה בנושאי תעסוקה ומשפט. בעבודה: גוברים הסיכויים לקבל את מה שחשבתם שלא יגיע לעולם. שאלות מציקות בנושאים הקשורים לזוגיות עולות שוב על לוח- לבכם. הרווקים והפנויים: אתם מבקשים תשובות מבן/ת הזוג אבל לא מקבלים תשובה ברורה. אתם מתרחקים מהרוצים בטובתכם ושוב מעדיפים את האתגר שבלכבוש יעדים כמעט בלתי אפשריים - שבגדר נס קורים בסביבתכם הקרובה. טיפ חשוב לכם הדגים: המסתיר רגשות מנצח מלחמות. זה הזמן לקבל אומץ ולפנות לייעוץ אישי, גם אם אתם... חושבים שאי אפשר לשנות כלום.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.