רוצים להיות בעלי קרקע בתולית על קו החוף? כזאת שתוכלו לרכוש במחיר משתלם שיאפשר לכם למכור בעוד מספר שנים דירה שבה השקעתם חצי משוויה בלבד? "עיר ימים", הפרויקט המדובר ביותר בחדרה בשנים האחרונות, מהווה את ההזדמנות הטובה ביותר לכך. במה בדיוק מדובר? להלן כל המידע.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

קרקע להשקעה ברובע הים בחדרה – מדוע זה כל כך כדאי לכם?

בין שכונת גבעת אולגה מדרום לנחל חדרה מצפון משתרע לו שטח עצום הידוע גם בשם "רובע הים". מדובר בקרקע חולית בתולית ויפהפייה שצמודה לים, כשעל קרקע זו, ששטחה כ- 2500 דונם, צפויה להיבנות בקרוב השכונה הגדולה ביותר בחדרה, מיני-עיר של ממש ששמה יקרא "עיר ימים". השקעה בקרקע בעיר ימים בחדרה אינה דומה כלל ועיקר להשקעות קרקע אחרות בישראל. הסיבה לכך היא הכדאיות הגבוהה שנובעת מהיעדר של חוסר וודאות – הקרקע כבר אושרה למגורים בשנת 2014 וכעת ממתינה לאישורה בוועדה המחוזית, הפשרה וקבלת היתרי בנייה.
התוכנית זוכה לדחיפה מעיריית חדרה אשר מקדמת את התוכנית כאשר עליה כבר הופקד משרד האדריכלים "לייטרסדורף", שתכנן את הפרויקט הקודם בצורה כל כך מוצלחת, הלא הוא "עיר ימים" נתניה. בחדרה ראו את ההצלחה הכבירה וכעת גם שם מצפים להתחדשות חסרת תקדים, שכונה מדהימה על הים, עם נגישות גבוהה לכבישים ראשיים, תחבורה ציבורית, אינספור ריאות ירוקות ושירותים ציבוריים נדרשים. תוכנית חד/2020 היא התוכנית למתחם זה והיא כוללת בתוכה את המפרט המלא של השכונה – דירות מגורים בבנייה רוויה גבוהה ונמוכה, שטחי מסחר, בתי ספר, מגרשי משחקים, בתי מלון, חופי ים ציבוריים, טיילת ובתי מלון.

טווח מחירי קרקעות למכירה ברובע הים בחדרה

הצפי הוא שבעוד מספר שנים לא רב יופשר השטח וניתן יהיה להוציא היתרי בנייה ספציפיים בהתאם לתוכנית. כלומר, מי שישקיע עכשיו ברכישת הקרקע, צפוי ליהנות מהשבחה חסרת תקדים בעת ההפשרה, עלייה תלולה בערך הקרקע ובהמשך, לשלם אך ורק את עלויות הבנייה ולהחזיק ביד דירה שערכה עשוי לעלות על ה- 2 מיליון שקלים. ואכן, פרויקטים שנבנים כעת בסמוך לשכונת "עיר ימים" חדרה, נמכרים במחירים של החל מ- 1.8 מליון שקלים, על הקומות הנמוכות שאינן פונות לים. טווח המחירים עבור הקרקעות נכון להיום נע בין 300 ל- 460 אלף שקלים על יחידת קרקע בשטח ממוצע של 125 עד 133 מ"ר, מה שצפוי להקנות לבעליה את הזכות לבנות דירה של 4 עד 5 חדרים. המחיר משתנה בהתאם לקרבה לים והקרבה לשכונת המגורים הקיימת, שכן אלו השטחים שייבנו ראשונים בפרויקט.
אין בידכם את הסכומים הנ"ל? אל דאגה. כיום ניתן להתקשר עם חברות שיעזרו לכם לממן את הרכישה, לעיתים אף ללא הון עצמי. זהו הזמן שלכם לרכוש לפני עליית המחירים הגדולה עם הפשרת הקרקע, בדרך לעסקת חייכם. השטחים הינם בבעלות פרטית וניתנים למימוש (מכירה והעברת בעלות) בכל עת. מומלץ ביותר!