בכל אירוע בו יש מספר מנות אוכל לאורחים יש להיערך בהתאם מבחינת כמות הציוד, הסכו"ם ועוד. עם ספק של השכרת ציוד לאירועים אתם יכולים להיות שקטים שכל מה שדרוש לאירוע יהיה בנמצא, ושלא יחסר שום דבר מבחינת הכמויות. לפניכם כמה טיפים בנושא – לאירוע מוצלח!
עמדות הגשה וסכו"ם לאירוע אשר כולל הגשה עצמאית במסגרת פובה יש להצטייד בעמדות הגשה ופינוי, סכו"ם, מתקני חימום וקירור למזון לפי סוג האוכל, פחים גדולים וקטנים, ובכלי אוכל בכמות מספקת כמו צלחות, קעריות ועוד. עם שירות של השכרת ציוד לאירועים תוכלו להצטייד לקראת האירוע בכל מה שדרוש לכם.
עמדות ישיבה באופן שונה מאירועים במלונות בצפון שעברו שיפוצים למשל ששם יש מקומות ישיבה בסודרים להקמת אירוע, אפשר לומר שהדבר הבא שיש לדאוג לו אלו עמדות הישיבה לסועדים. שולחנות וכיסאות הם הציוד הבסיסי לאירוע – ויש לשים לב שתהיה כמות מספיקה של כיסאות ושולחנות. עם ספק של ציוד לאירועים אתם יכולים להצטייד בכל מה שדרוש לכם מבחינת שולחנות וכיסאות. השכרת כיסאות, השכרת שולחנות והשכרת ציוד משלים נוסף מבטיחה לכם אירוע מוצלח עם ציוד איכותי. גם כיסאות שקופים להשכרה, כיסא תינוק וכיסאות המותאמים לילדים הם סוגים נפוצים של כיסאות שיש לשקול לשלב במסגרת סוגי הכיסאות שאתם מצטיידים בהם לקראת האירוע שלכם. מבחינת שולחנות תוכלו לשלב שולחנות מתקפלים, שולחנות עגולים, שולחנות עץ או שולחנות בדגמים שונים ובגדלים שונים.
1 צפייה בגלריה
fixall בעלי מקצוע
fixall בעלי מקצוע
fixall בעלי מקצוע
(צילום: pixabay)
מה אסור לשכוח ויש עוד דבר אחד שחשוב מאוד שלא להזניח אותו, וכאן אנחנו מדברים על כל מה שקשור לחימום או קירור, אם למשל הייתם במלונות בתל אביב שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין בטח שמתם לב שבעיית חימום או קירור היא לא נושא ממש קריטי כי יש מזגנים אבל לא כך במקומות פתוחים. אירועים מתקיימים לכל אורך ימות השנה ואם האירוע שלכם בעונת הקיץ בשטח פתוח הרי שחשוב לדאוג לאוויר קריר וצונן. השכרת מצנן מאפשרת לכם להנעים את האוויר ואת תחושת הקרירות של האורחים כך שאלמנט החום והלחות לא יהיה קיים. פנו בהקדם לספק של השכרת ציוד לאירועים לקבלת ייעוץ ואספקה של הציוד לאירוע שלכם.
מה עם פינוקים וקינוחים באירוע? פירות הם דבר בריא ובכל אירוע בדרך כלל מפנקים את האורחים במגשי פירות, למשל פסיפלורה הוא אמנם פרי שמקורו אינו בארץ אך בשנים האחרונות ניתן לראות כי מגדלים רבים מגדלים אותו. לפסיפלורה יש יתרונות בריאותיים רבים ולכן היא הפכה לפרי נפוץ במיוחד בארץ. במאמר זה נכיר את היתרונות הבריאותיים של הפסיפלורה ואיך ניתן לשלב אותה במגשי פירות.
הכירו את הפרי פסיפלורה פרי הפסיפלורה מזכיר לרבים ארצות אחרות מקורו של פרי הוא רחוק מאד באמזונס הוא גדל כצמח מטפס בגינות רבות בארץ הצורה של הפרי אובלית או עגולה. גודלו של הפרי הוא בינוני כגודלו של כדור טניס צבעו סגול או צהוב ותוכנו מכיל גרעינים שחורים עם נוזל צהוב או כתום. בשנים האחרונות הפרי החל להיות נפוץ בישראל וגם כחלק ממגשי פירות.
יתרונות של פרי הפסיפלורה
  • עיכול לפרי הפסיפלורה יש יתרונות בריאותיים רבים. חלק מהיתרונות אלו קשורים למערכת העיכול. .הפרי מכיל כמות גדולה של סיבים תזונתיים שעוזרים בניקוי המעי , למניעת סרטן המעי ולטיפול בכאבי בטן שונים.
  • ויטמין סי אחד הוויטמינים החשובים ביותר לגוף האדם המצוי בסלסלת פירות ובפירות העונה הוא ויטמין סי. הוא חיוני מאד לחיזוק המערכת החיסונית הוא מונע מווירוסים להיכנס אל הגוף וגם מטפל במחלות השונות .
  • ויטמין איי ויטמין אי ידוע בעיקר כעוזר לראייה, ויטמין איי בכמות גדולה משפר את ראייה למרחק ואת ראיית הלילה בפרט.
  • מחלות לב פרי הפסיפלורה יכול לטפל במחלות לב שונות על ידי כך שהוא מכיל אשלגן בכמות רבה והוא עוזר ללחץ דם מאוזן .
  • סרטן מחקרים הוכיחו כי בסושי פירות ובכלל בפירות אכילת פסיפלורה יכולה לרפא תאים סרטניים בגלל העובדה כי יש בפרי נוגדי חמצון.
איך אפשר לשלב פסיפלורה במגשי פירות?
  • כפרי שלם צבעו הסגול העז של פרי יכול לגרום למגשי פירות להראות יפים יותר ולכן כדאי מאד לשלב אותו בכל מגש פירות טעמו ייחודי של הפרי גם יכול להוסיף לחיך של הטועמים.
  • כפרי חתוך הדרך הטובה ביותר לאכול פסיפלורה היא על ידי חיתוך הפרי לחצי ואכילת תוכנו עם כפית.
האם חברת ההשכרה מכסה הכל? אם היינו אומרים לכם שחברה להשכרת ציוד לפעמים וכל לספק את השירות שחברות ביובית לשאיבות ביוב יוכלו לספק? אם כן, נסכם שחברה להשכרת ציוד יודעת לתת מענה לכל מה שהלקוח ובעל האירוע צריך.
המאמר בחסות אתר- בעלי מקצוע fixall