אטרקציות לתכנון חופשה משפחתית באילת
החופים המושלמים
• שמורת הטבע של חוף האלמוגים – אין חופשה משפחתית באילת בלי לבקר בשונית האלמוגים המהממת. זהו המקום האידאלי עבור הקטנים הסקרנים לשנרקל, במים רדודים ואזור שחייה מסומן. זוהי סביבה בטוחה לילדים להשתכשך, ליהנות ממי הים האדום ולגלות את הטבע שמתחת למים.
• הדולפין ריף – ואם כבר לגלות את הטבע, זה הזמן להכיר מקרוב את אחד מבעלי החיים המופלאים בטבע, שממש במקרה מתגורר באופן טבעי באילת. אלו הדולפינים ובריף עצמו, תמצאו פעילויות ידידותיות למשפחה כולל רציף צף, חוף פרטי וכמובן, מפגשים מקרוב עם יצורים שובבים אלו.

1 צפייה בגלריה
חופשה משפחתית באילת
חופשה משפחתית באילת
חופשה משפחתית באילת
(צילום: pixabay)

אטרקציות מרגשות במיוחד
• פארק תמנע - במרחק נסיעה קצר מאילת, פארק תמנע הוא שמורת מדבר יפהפייה מלאה במבנים גיאולוגיים ייחודיים, מכרות עתיקים ושבילי טיולים המתאימים לכל הגילאים. משפחות יכולות ליהנות ממגוון פעילויות, כגון סירות פדלים באגם, סיור בפארק על אופניים או השתתפות בסיור מודרך ברחבי הפארק. אל תשכחו למלא בקבוקים בחולות הצבעוניים למזכרת!
• הרי אילת - משפחות המחפשות הרפתקאות יתאהבו בהרים. זו ההזדמנות לקחת את הילדים לטיול ג'יפים בין הרים וגבעות, לגלות פנינים מעניינות ומרתקות שלא ניתן להגיע אליהן בשום דרך אחרת ולחוות קצת אקסטרים לשם שינוי.
• המצפה התת ימי - אטרקציה ייחודית זו מאפשרת למבקרים לחקור את פלאות הים האדום מבלי להירטב. במצפה יש גלריית תצפית תת-ימית, בריכת כרישים, בריכות ליטוף, תערוכות של דגים אקזוטיים ועוד רבים ונפלאים.

שופינג להמונים
• קניון מול הים – הקניון הקלאסי של אילת, זה שמתגלה לעיני כל מי שמתקרב לעיר והוא מרכז הבילוי הקבוע מזה שנים. מרכז קניות זה שעל קו המים כולל מגוון רחב של חנויות, מסעדות ועוד. הוא ממוקם על הטיילת בנקודה מרכזית מאוד, מרחק יריקה מהים ומבתי המלון, כך שאי אפשר לפספס אותו והוא נחשב לנקודת חובה בכל חופשה משפחתית באילת ובכלל.
• אייס מול - קניון ייחודי זה משלב קניות ובידור עם זירת החלקה על הקרח מקורה, מושלמת למשפחות שרוצות להימלט מהחום וליהנות משופינג מהנה, אוכל טוב ואטרקציה ייחודית לעיר אילת.

יעד אידאלי למשפחות
מוכנים להתחיל לתכנן חופשה משפחתית באילת בהקדם? עכשיו כשאתם מכירים את כל האטרקציות והאפשרויות, זה הזמן לשריין חדר במלון מפנק, להזמין מקום גם במסעדות המעולות בעיר ולסדר לעצמכם לוח זמנים שיאפשר לכם ליהנות כמה שיותר. חופשה נעימה!

מוגש מטעם : astralhotels