אלו מערכות שתפקידן לסנן ולטהר את האוויר, ללכוד את העשן, האבק ומזהמים אחרים ולפלוט אוויר נקי החוצה. אין ספק, אלו מערכות חיוניות מאין כמותן לשמירה על אוויר בתוך המקומות הסגורים הללו, להבטחת בריאותם ובטיחותם של העובדים ומזעור ההשפעה הסביבתית השלישית.
מדוע שואבי עשן חיוניים לפעילות תעשייתית ובכלל?
שואבי עשן הם אמצעי הגנה מפני זיהום אוויר בפעילות תעשייתית ומבטיחים שתוצרי לוואי מזיקים כמו עשן וחלקיקים, יוסרו ביעילות מהאוויר במקום העבודה. כך, אפשר לומר ששואבי העשן יעילים עבור כל הצדדים במקום העבודה:
• העובדים – שיכולים להיות בטוחים במאת האחוזים שהם נושמים אוויר נקי וכי מקום העבודה דואג להם ולרווחתם.
• המכשור – ידוע כי חלקיקים ואבק עלולים לחדור אל תוך המכשור במפעל ולפגוע בו מבפנים. התוצאה, היא סכומי עתק עבור תיקונים וטיפולים, אשר יוכלו להיחסך בקלות אם מקום העבודה רק ידאג לניקיון האוויר. כך, במקום תיקונים חוזרים, מומלץ להצטייד אחת ולתמיד בשואב עשן מתקדם וליהנות מציוד הפועל באופן איכותי לאורך זמן.
• מקום העבודה – כאשר העובדים בריאים ומרוצים והמכשור פועל כמו שצריך, המפעל או העסק נהנה מרצף עבודה שמשמעותו, הכנסות ורווחים! ללא דאגות, ללא סימני שאלה.

1 צפייה בגלריה
שואבי עשן תעשייתיים
שואבי עשן תעשייתיים
שואבי עשן תעשייתיים
(צילום: pixabay)

אילו תעשיות יוכלו לעשות שימוש במכשירים אלו?
שואבי עשן חיוניים במגוון תעשיות שבהן איכות האוויר מהווה מקור דאגה בשל אופי התהליכים הכרוכים בהן. מגזר הייצור למשל, במיוחד בפעולות כמו עיבוד מתכות, ריתוך ועוד, משתמש לעתים קרובות במערכות אלה כדי לשלוט בעשן ובאדים. התעשייה הכימית, המאופיינת בחומרים מסוכנים הנפלטים לאוויר מידי פעם, מסתמכת על שואבים אלו כדי למנוע פליטות. גם תעשיית האנרגיה, עיבוד המזון והתרופות עושות שימוש בשואבי העשן – כל אחת מהן מחויבת להגן על בריאות העובדים ולעמוד בתקנים סביבתיים.
שואפים לסביבת עבודה איכותית – לתוצרים טובים יותר
איך שלא נביט על כך, שאבי עשן הם חיוניים ליצירת סביבת עבודה בטוחה יותר על ידי הפחתת החשיפה למזהמים הנישאים באוויר, ובכך משפיעים ישירות על הבריאות והרווחה של העובדים בתעשייה. בכך שהן מסלקות את המזהמים מהאוויר באופן יעיל, מערכות אלה עוזרות לתעשיות לעמוד בתקני הבריאות והבטיחות ולהימנע מעלויות משפטיות ובריאותיות פוטנציאליות הקשורות למחלות במקום העבודה.
חברת סובפלים, מחלוצות התחום בישראל, מציעה מגוון רחב של מכשור מתקדם שמטרתו לעזור לכם – בתי עסק, ליצור את סביבת העבודה האיכותית ביותר, לתוצרים טובים יותר עבורכם. היכנסו לאתר החברה ובואו לעשות את השינוי שיוביל אתכם להצלחה.


מוגש מטעם: sovplym