בריכה מתנפחת? היזהרו מדשא טבעי
אם יש לכם דשא טבעי בגינה או בחצר הביתית, חשוב לנו מאוד לציין כי במידה ואתם מעוניינים להקים בריכה מתנפחת - עליכם להימנע מלהשאיר אותה על דשא טבעי במשך יותר מיום. למעשה, במקרים אלו - הבריכה עלולה להרוס את הדשא הטבעי, מאחר והיא מונעת ממנו לבצע פוטוסינתזה, מה שגורם לו להצהיב והורס אותו באופן כללי. במקרים מסוימים הנזק יהיה בלתי הפיך. לכן, אם אתם מעוניינים להקים בריכה מתנפחת, חשוב מאוד לציין כי עדיף להזיז אותה כל מספר שעות, או לפחות לרוקן אותה בסוף השימוש. אולם, עבור בריכה מתנפחת ובכללי, עבור הקמת בריכה בגינה או בחצר הביתית - דשא סינטטי איכותי הוא פתרון הרבה יותר טוב ומומלץ.

1 צפייה בגלריה
הכנות לקיץ
הכנות לקיץ
הכנות לקיץ
(צילום: FREEPIK )

יתרונות של שילוב דשא סינטטי איכותי בחצר הביתית
• חיסכון אדיר במים - יתרון זה רלוונטי במיוחד אליכם אם אתם מתכננים להקים בריכה ביתית לילדים בחצר או בגינה לקראת חודשי הקיץ החמים. דשא סינטטי לא זקוק להשקיה, ולכן בהשוואה לדשא טבעי - מדובר כאן בחסכון אדיר במים מדי שנה.
• איכות הסביבה - באופן כללי, דשא סינטטי הוא ידידותי לסביבה. נכון, יש לא מעט סוגים של משטחים סינטטיים אשר פולטים חומרים מזיקים, אך דשא סינטטי איכותי בהחלט ידידותי לסביבה ועל כן מדובר בתוספת מומלצת מאוד לחצר או לגינה הביתית שלכם.
• מתאים לכל סוגי החלל - עוד יתרון מובהק של דשא סינטטי איכותי הוא כמובן הרבגוניות שלו. זהו פתרון שמתאים לכל סוגי החלל - פנים וחוץ כאחד. דשא טבעי דורש תחזוקה שוטפת, והוא גם מחייב קיום תנאים ספציפיים עבור צמיחה תקינה, ולכן הוא יכול להיות רק בגינה שלנו, בהינתן תנאים מאוד ספציפיים. לעומת זאת, נוכל לשלב דשא סינטטי איכותי בכל סוגי הגינות, ובכל סוגי החללים בבית - החל מהגינה או החצר ועד למרפסת הביתית שלנו, ואפילו בתוך מעברים או חדרים בבית.
• אינו נהרס על ידי מזיקים - דשא סינטטי איכותי אינו נהרס על ידי חרקים ומזיקים, ולכן הוא גם הרבה יותר עמיד.

מוגש מטעם: הולי