מהסיבה הזאת כל מי שיוצא לדייט ראשון ירצה לדעת כיצד להצליח בו בצורה הכי טובה. בטח אם מדובר על בן או בת זוג שנראה כי יש לכם הרבה מאוד דברים במשותף. החלטנו לתת לכם כמה טיפים חשובים שיאפשרו לכם להצליח בדייט הראשון, למרות הכל. אך בו בזמן עליכם לזכור כי גם אם הדייט לא הצליח, תמיד ישנה אפשרות לחפש אנשים אחרים. אין סיבה שתרימו ידיים אחרי דייט אחד שהיה פחות מוצלח, בסוף תמצאו את האדם הנכון לכם.
תבחרו את הלוקיישן הנכון על מנת שדייט ראשון יהיה דייט מוצלח יהיה עליכם לבחור את הלוקיישן הנכון. הלוקיישן חייב להיות רומנטי ונעים, כזה שבו שניכם תרגישו הכי בנוח שיש. גם ככה הפגישה הראשונה עם אדם שאינכם מכירים היא פגישה מלחיצה. אין סיבה שתגבירו את הלחץ כאשר תבחרו לוקיישן שאף אחד מכם לא יתחבר אליו. כאשר אתם מכינים רשימת מכולת לדייט תוכלו להכין רשימה של לוקיישנים אפשריים. כך תוכלו להיות בטוחים כי הדייט הראשון יהיה בדיוק כמו שאתם מתכננים שהוא יהיה. נדגיש כי הדייט חייב להיות במקום שבו גם אתם וגם בן או בת הזוג תרגישו בנוח. אם רק אחד מהצדדים מרגיש באותו צד בנוח, זה לא בהכרח תהיה הבחירה הנכונה.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תדאגו להקשיב לצד השני אחת מהבעיות של לא מעט אנשים שיוצאים לדייט ראשון זה שהם בעיקר מדברים על עצמם. תזכרו כי גם יש עוד מישהו או מישהי בתמונה, שבוודאי רוצה להציג את עצמו. אם החלטתם לקחת את המושכות לידיים שלכם זה מעולה, אך תדאגו לשחרר אותם במידת הצורך. הרי בסוף ההיכרות חייבת להיות היכרות הדדית, כך שתוכלו ללמוד זה על זה קצת יותר. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי אתם עושים בחירה שלא תתחרטו עליה כאשר תסתכלו לאחור. גם אם הצד השני פחות מספר על עצמו, תוכלו לשאול כל מיני שאלות מנחות שיסייעו לו להרגיש בנוח. ההיכרות בדייט הראשון חייבת להיות הדדית כך שתהיה אפשרות לדייט שני.
תחשבו על מה אפשר לדבר אין דבר יותר מתסכל מאשר שתיקה מביכה בדייט הראשון, שלרוב מסמלת את סיומו. עם זאת תוכלו להכין רשימת מכולת לדייט של נושאים שונים שעליהם אפשר לדבר. כל מיני נושאי שיחה שתוכלו לעלות במקרה שבו ישנה שתיקה מביכה. ההכנה הראשונית לדייט הראשון תאפשר לכם לדעת כי מצבים מביכים פשוט לא יקרו. הרי אתם תהיו מוכנים לכל תרחיש, ותדעו על מה אפשר לשוחח. באופן אוטומטי ההחלטה הזאת תגביר את הביטחון העצמי שלכם. תוכלו להגיע לדייט עצמו מבלי שתהיו בחשש שמא תגיעו למצב שלא יהיה על מה לדבר.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תנסו לזרום עם הדייט עצמו זה שאתם צריכים להגיע קצת מוכנים לדייט זוהי עובדה עליה אי אפשר לחלוק. עם זאת אנו מציעים לכם להגיע לדייט במצב שבו אתם זורמים עם הלך הרוח. אל תגיעו מקובעים על דברים ספציפיים כי זה עלול להראות לצד השני דברים פחות טובים עליכם. תזכרו כי דייט ראשון זוהי ההזדמנות שלכם להיות משוחררים וקלילים. בדייטים הבאים תוכלו להיות יותר קשוחים, אך הדייט הראשון הוא הכי שונה שיש. תוכלו לתת לצד השני להוביל, או שאתם תהיו מובילים בעצמכם, זה לא משנה. ברגע שזורמים עם הדייט יהיה ניתן להגיע להישגים יוצאים מגדר הרגיל.