איתרנו - 100% דיוק באיתור הנזילה
חברת איתרנו מתמחה באיתור נזילות מים בשיטות חדשניות ומתקדמות, המאפשרות גילוי מוקדם של נזילות סמויות וקטנות בגודלן. החברה מפעילה צוותי מומחים ומשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות כגון מצלמות תרמיות, גילוי נזילות בעזרת גז, גלאי רטיבות, ציודאקוסטי ועוד.
הטכנולוגיה המרכזית שבה המאתרים באיתרנו נעזרים היא בטכנולוגיה מבוססת אינפרא אדום - המצלמה התרמית. מצלמות אלו יכולות לזהות הפרשי טמפרטורה זעירים ביותר של עשיריות מעלות סלציוס ולהתריע על כך. כיוון שמים זורמים הם בדרך כלל קרים יותר מסביבתם, המצלמה יכולה לאתר כתמים קרים יחסית המעידים על נקודת נזילה.
1 צפייה בגלריה
איתור נזילות
איתור נזילות
איתור נזילות
(צילום: איתרנו איתור נזילות)

לא איתרנו? לא שילמת!
אנחנו באיתרנו מציעים ללקוחות שלנו הבטחה יוצאת דופן - אם המאתר לא מצליח לאתר את מקור הנזילה, הלקוח לא משלם על השירות! זוהי הצעה מפתיעה המשקפת את הביטחון המוחלט שיש לנו ביכולות האיתור המתקדמות שלנו.
החברה מפעילה טכנולוגיות איתור חדישות כגון מצלמות תרמיות וציוד אקוסטי, בשילוב עם מומחים בעלי ניסיון רב בתחום. בזכות השילוב של הטכנולוגיה וכוח האדם, המאתרים שלנו מצליחים לאתר כמעט כל נזילת מים, גם אם היא סמויה, קטנה, מאחורי הקירות או בביוב.
הסלוגן שלנו - "לא איתרנו - לא שילמת!" נועד להרגיע לקוחות ולהעניק להם ביטחון שהם לא משלמים על שירות שלא עמד במשימה. אנחנו מוכיחים בכך שאנחנו עומדים מאחורי השירות המקצועי שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו.
יתרונות המצלמה התרמית
יתרון משמעותי נוסף של המצלמה הוא היכולת לסרוק אזורים נרחבים מרחוק ללא צורך לפרק או להרוס קירות או תקרות בבית. כמו כן, הבדיקה היא לא פולשנית ובשיטת עבודה הנקראת "אל-הרס". התיעוד הוויזואלי מאפשר מעקב אחר השתנות המצב לאורך זמן.
שיטות נוספות הנמצאות בשימוש על ידי חברת איתור הנזילות איתרנו כוללות איתור נזילות בציוד אקוסטי וגם איתור נזילות בעזרת גז לא רעיל ומזיק אותו מחדירים למערכת האינסטלציה.
צוות המומחים של החברה כולל מהנדסים והנדסאים עם ידע וניסיון רב בתחום איתור הנזילות. השילוב של כוח אדם מיומן עם טכנולוגיות מתקדמות מאפשר לחברה לספק שירות יעיל, מדויק ואמין ביותר. לאחר איתור הנזילה, החברה ממליצה על הדרכים המיטביות לתיקון ומניעה.
איתור נזילות בשלב מוקדם הוא קריטי למניעת נזקים גדולים ויקרים לרכוש. חברת "איתרנו" מציעה פתרון מקצועי וחדשני המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות וצוות מומחים ותיק. בעלי נכסים שרוצים לישון בשקט מומלץ לפנות לחברה לסריקה תקופתית לאיתור נזילות מוקדם ככל האפשר. איתור ותיקון בזמן הם הדרך הטובה ביותר למנוע היווצרות נזק ושמירה על הנכס במצב תקין.
כמה מילים אחרונות לסיכום
חברת איתרנו היא הבחירה הטובה ביותר לביצוע עבודות איתור נזילות מים, בזכות הניסיון הרב שלה, הטכנולוגיה המתקדמת אותה היא מפעילה והשירות המקצועי והאמין שהיא מעניקה ללקוחות. החברה פועלת בתחום כבר למעלה מ-15 שנה וצברה ניסיון עשיר באיתור כל סוגי הנזילות במגוון מבנים וסביבות.
אנחנו בחברת איתרנו איתור נזילות שמים דגש על חדשנות ונעזרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום האינסטלציה תוך כדי תשומת לב רבה על מקצועיות, מהירות ומגיעה לכל עבודה עם הפתרונות המדויקים ביותר לביצועה.

מוגש מטעם: אתרנו