חתונה כפולה, שמחה כפולה
הקונספט של חתונה כפולה - כלומר שני אירועים בתוך אירוע אחד - נולד כתוצאה ממגבלת ההתקהלות שיצרה הקורונה. בדרך כלל החלק הראשון של הערב (או הצהריים) מוקדש לאורחים היותר מבוגרים, והחלק השני הוא מסיבה רועשת יותר עם החברים הצעירים. בהיסטוריה של המין האנושי יש לא מעט דברים שנולדו כתוצאה מאילוץ והתגלו ככל כך מוצלחים עד שנשארו גם כשהאילוץ כבר לא היה רלוונטי. בהתאם ייתכן שהיתרונות של החתונה הכפולה ישאירו את האופציה רלוונטית גם אחר שהמגפה תחלוף.
1 צפייה בגלריה
גן אירועים בורג' בנימינה
גן אירועים בורג' בנימינה
גן אירועים בורג' בנימינה
(צילום: יח"צ)
יתרון אחד הוא לחתן ולכלה, שזוכים לחוות פעמיים את כל הרגעים המרגשים שבחתונה, ובנוסף יכולים להקדיש יותר תשומת לכל אורח ואורחת. היתרון השני הוא לאורחים – שזוכים לאירוע שמותאם לטעמם ולהעדפותיהם. כל מי שתכנן חתונה יודע כמה קשה למשל לבחור מוזיקה שתתאים גם לצעירים וגם למבוגרים, שלא לדבר על הווליום במהלך האירוע. חתונה כפולה היא שמחה כפולה וגם תכנון מדויק של כל המרכיבים.
המקום הנכון לחתונה מתגלגלת
גן אירועים בורג' בנימינה הסתגל במהירות לשגרת הקורונה ובהתאם כבר צבר ניסיון רחב היקף לגבי תכנון ומימוש חתונות כפולות (שנקראות גם חתונות מתגלגלות). לוח הזמנים המדויק שנבנה ביחד עם החתן והכלה מאפשר למצות כל רגע ורגע במהלך הערב והלילה, ולהבטיח חוויה מוצלחת במיוחד בשני חלקי האירוע.
בנוסף באות לידי ביטוי המחויבות המלאה של הצוות והיכולת לספק את רמת השירות הגבוהה ביותר האפשרית בשני הסבבים. בזכות השירות המוקפד והמענה המהיר לכל בקשה וצורך שנוצר במהלך האירוע, ההנאה של האורחים בשני הסבבים מושלמת.
עוד סיבה שהופכת את בורג' בנימינה לגן האירועים האופטימלי לחתונה בימי קורונה היא הלוקיישן: בלב שדות שמסביב הכל פתוח, קל להתמסר לאהבה ולשכוח את הנגיף. השטח רחב הידיים של הגן מאפשר גם שמירה על מרווחים מתאימים בתוך כל אחת מהחתונות בפני עצמה - כך שלצד השמחה וההתרגשות מובטח גם שקט נפשי אמיתי.