זה נכון גם במקומות שבהם אי אפשר להפעיל מזגן או אמצעים אחרים, ולכן אם יש מאוורר שמותקן נכון והוא בגודל שמתאים לחדר הוא יעשה עבודה טובה יותר לצינון ולהחלפת אוויר בכל חלל. העדפת מאווררים מתרחבת ואין כמעט בית שאין בו נייד או קבוע, ולכן יש חשיבות רבה למציאת המאוורר הנכון, כשההצעה הטובה ביותר היא להתקין מאוורר תקרה שעושה עבודה מעולה בכל ימות השנה, ומתאים גם לימים החמים והמפתיעים באמצע החורף הישראלי.
1 צפייה בגלריה
sohoair
sohoair
sohoair
(צילום: FREEPIK)
שילוב מאוורר תקרה בחדרי הבית כבר שנים רבות ועוד לפני המצאת המזגן היה ידוע ומקובל שמכל האפשרויות שיש למיזוג חדרים ולאוורורם, הבחירה הטובה ביותר היא מאוורר תקרה. כשמתקינים אותו בתקרה, במרכז החדר או מעל האזור שבו יושבים ונהנים משעות הפנאי ומפעילות ביתית הוא מוכיח בדיוק למה מאוורר עושה עבודה טובה יותר ממזגן במקרים רבים. מלבד זאת, האמינות המכנית שלו לא משאירה אתכם לעולם בלי מיזוג. המאוורר שמותקן בצורה בטיחותית יכול להחזיק שנים ולא דורש תחזוקה ותיקון תקלות כך שהוא אמין ויעיל ועדיף לכל מטרה כזאת, במיוחד כשרוצים לחסוך בעלויות אנרגיה. הוא מתאים למג האוויר כשלא חם מדי ויכול לערבל אוויר ולקרר אותו וליצור תנועת אוויר מצונן גם לחללים אחרים בבית בכל שעות היום. זה מצוין לכל מי שרוצה ליהנות מהאוויר הקר גם כשהוא נע בין החדרים ומבלי לנשום אוויר ממוחזר בלבד.
היכן מתקינים מאוורר תקרה? אין כמעט חדר שבו לא נחוץ מאוורר תקרה ואפשר לשלב אותו בקלות בכל עיצוב ובכל סגנון שמעצבים בו בית. הדגמים השונים מותאמים לעיצוב פנים צעיר ותוסס ולא שגרתי, יש דגמים אלגנטיים שמתאימים גם לסלונים כאלה שמקפידים על האבזור שיתאים לקו העיצובי המאופק, וזה יכול להתאים לעיצוב המטבח, חדרי השינה וחדר העבודה. אפשר להשיג אותו מחומרים שונים או בעיצובים שמדמים חומרים כמו עץ ובצבעים ובגדלים שונים. כך שאפשר לשלב בקלות את המאוורר שמקרר ומזרים אוויר צח במקום אוויר ממוחזר ממערכת סגורה של מזגן. זה טוב גם לטמפרטורות לא חמות מדי כשלא באמת זקוקים למזגן אבל עדיין חם מכדי לשבת בלי מיזוג כלשהו.
מאוורר תקרה גם לגינה ולמרפסת מי שחושש לצאת בימים החמים למרפסת ביתו ולחצר יכול להתחיל ליהנות מהם גם בימים האלה אם יתקין מאוורר תקרה מותאם לצרכים שלו. הנעת האוויר גם בחוץ היא יעילה ועוזרת מאוד לכל מי שרוצה לארח ולנצל את השטחים הנעימים האלה למטרות אלה בקיץ. אפשר להתאים מאוורר בתקרת המרפסת בדיוק מעל אזור הישיבה מבלי לסבול מהחום הרב. מאוורר כזה מצוין לכל אזור שבו גם אין אפשרות להתקין מזגן ולכן הוא פתרון מעשי לקירור כל חלל בנוחות וביעילות מקסימלית.