כך תבצעו את הבחירה הנכונה
כפי שוודאי כבר הבנתם, באמצעות שירותיו של שף פרטי עד הבית, תוכלו ליהנות מארוחה חגיגית במיוחד הכוללת את כל מה שצריך, במינימום מאמץ. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי יחד עם חלוף השנים האחרונות, העולם הקולינרי צבר יותר ויותר שפים במדינת ישראל, בעוד כי חלק טובים יותר וחלק פחות. לכן, לא פעם ולא פעמיים נשאלת השאלה - איך בוחרים שף פרטי עד הבית? ובכן, על מנת לעשות לכם קצת סדר בנושא, החלטנו לרכז עבורכם את שני הפרמטרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני שפונים לשירותיו של שף שכזה:

1 צפייה בגלריה
שף פרטי
שף פרטי
שף פרטי
(צילום: Freepik)

1.יחס אישי ושירות מקצועי - כאשר אתם מחפשים אחר שירות של שף פרטי עד הבית , עליכם לוודא בראש ובראשונה כי אתם נעזרים בחוות דעת והמלצות אודות השירות של השף עליו שמתם עין שכן, מעבר לרמה הקולינרית, עליכם לזכור כי קיים גם הצורך באישיות מסוימת המתלווה אל יחס חם, לכם ולשאר האורחים שבחרתם להזמין לאירוע שלכם. מעבר לאמור, עליכם לוודא כי אתם פונים לשירותיו של שף שיספק לכם שירות יעיל, אישי ומקצועי, במטרה לוודא כי כלל ההכנות והבישולים מתבצעים בהתאם לזמנים, עוד לפני הגעתם של האורחים. במילים אחרות - נסו להיעזר בהמלצות מלקוחותיו הקודמים של השף, לבדוק ביקורות באינטרנט ולגבש רושם מסוים אודות השירות ואיכות המנות.
2.אמינות, אחריות ומקצועיות - עליכם לזכור כי תפקידו העיקרי של השף הוא להסיר מכם את האחריות ולקחת על עצמו את נטל האירוח. על כן, במידה ואתם מתכננים אירוע במסגרת החלל הביתי שלכם, ארוחה רומנטית או לחילופין ארוחת חג חגיגית. לחילופין, ניתן ואף מומלץ לבקש מהשף להגיע עם כל המצרכים הטריים וכלל הציוד הרלוונטי להכנת האוכל והגשתו, כפי שציינו קודם לכם. כך למעשה, תוכלו להיות בטוחים כי הארוחה מתבצעת בצורה הטובה ביותר, מה שיאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של מנות מעולות בהתאמה אישית ולא פחות חשוב - שירות צמוד אשר מתלווה אל הסברים, יחס אדיב ושירותיות שתהפוך את האירוע שלכם ללא פחות ממושלם.

מוגש מטעם: שף פרטי