לאחר שבשבוע שעבר פרסמנו אודות מחאת הורים בנוגע למחירי הסעות ללימודים בשנת הלימודים הקרובה, ל"מיינט חדרה" הגיעו תלונות נוספות מהורים בנוגע לתלמידי כיתות ה' ו-ו', אשר אינם זכאים לסבסוד מכיוון שביכולתם להגיע בכוחות עצמם לבתי הספר- מפאת גילם.
התושבת אנה סיפרה: "זו בעיה של הרבה הורים. זו לא רק בעיה של בית ספר הגורן, גם בית ספר ניצנים בעסק, שם ילדים צריכים לעבור פסי רכבת כדי ללכת ברגל. לי יש 3 ילדים בבית ספר הגורן שלשני הקטנים שלי נתנו הסעה ולגדול שעולה לכיתה ו' לא נתנו. הגדול שלי היה גם אמור להשגיח על קטן שעולה לכיתה א' בהסעה ולחזור כולם יחד הביתה. עכשיו אנחנו בבעיה רצינית. במשרד החינוך אמרו לי שאם יישארו מקומות בודדים בהסעה לאחר שירשמו כל הילדים הזכאים אז יהיה סיכוי שמישהו מהילדים בודדים יזכו בהסעה - ממש אפליה".
אדית, אמא אחרת שהתייחסה לנושא בשבוע שעבר, אמרה הפעם: "ההתמרמרות היא מלכתחילה על המחיר. אם אדם לא יכול להרשות לעצמו לממן הסעה עבור ילד קטן יותר שאינו יכול לחצות כביש אז בטח לא יממן לילד שכן יכול לחצות. כי בכל מקרה ניתן למצוא עוד פתרונות כלכליים לממן את ההסעה גם לילד בכיתה ה׳ ו-ו׳".
מעיריית חדרה נמסר בתגובה בנושא בכללותו בשבוע שעבר: "עד השנה נסעו תלמידי בית ספר ניצנים בתחבורה ציבורית, בקווים ייעודיים של חברת אגד. החל מהשנה, בעקבות החלטת משרד התחבורה, בוטלו הקווים הייעודיים לבתי הספר היסודיים. לאור ההבנה והחשיבות להגעה בטוחה של תלמידי בתי הספר ניצנים, מוריה והגורן, לקחה על עצמה עיריית חדרה, בשיתוף עם ועד ההורים העירוני, לשכור שירותי חברות פרטיות שיבצעו את ההסעות. תלמידי כיתות א'-ד', העומדים בקריטריון המרחק (2 ק"מ ומעלה) של משרד החינוך, משלמים מחיר מסובסד של 200 שקלים בלבד. תלמידי כיתות ה'-ו' אינם עומדים בזכאות המרחק שקבע משרד החינוך, ולפיכך ישלמו 1,100 שקלים לשנה (מחיר נסיעה יומי כפול מספר ימי לימודים בשנה), מחיר אשר למרות עלותן הגבוהה של החברות הפרטיות נקבע על-פי תעריפי התחבורה הציבורית".