"אם אתם גברים בוגרים, מצליחים ומסודרים המעוניינים להכיר בחורות צעירות ויפות לבילויים משותפים, תוך שמירה מלאה על כבוד, פרטיות ודיסקרטיות – שוגר דדי, הוא האתר עבורכם", "אם אתן בחורות צעירות ואטרקטיביות המחפשות גברים אמידים לקשר המבוסס על תמיכה, כבוד הדדי ופינוק תוך שמירה מלאה על פרטיות ודיסקרטיות – שוגר דדי זה האתר בשבילכם".
כך נכתב בכניסה לאתר "שוגר דדי", הכולל מעל 30,000 משתמשים, בניהם מאות נשים וגברים מחדרה, ותוכנו מיועד לסייע לנשים "אטרקטיביות" למצוא "שוגר דדי" – גבר אמיד שיממן אותן בתמורה לפגישות אישיות ודיסקרטיות.
3 צפייה בגלריה
צילום מסך מתוך אתר "שוגר דדי"
צילום מסך מתוך אתר "שוגר דדי"
צילום מסך מתוך אתר "שוגר דדי"
כך למשל, האתר מגדיר את המונח "שוגר דדי", המתייחס לגברים אמידים, כגברים שאין להם זמן למשחקים. "לשוגר דדי'ז שלנו אין זמן למשחקים", נכתב באתר. "הם גברים אמידים ומצליחים שיודעים בדיוק מה הם מחפשים. כסף לא משחק אצלם תפקיד והם ידועים בנדבנותם בתמיכה בשוגר ביבי שלהם".
על פי בדיקת "מיינט חדרה", באתר שוגר דדי ישנן 151 נשים מחדרה מתוכם עם פנים חשופות: 35, שליש מתוכן בגילאי 18-25 (50), כאשר טווח הגילאים נע בין 18-58.
ובגזרת גברים מהעיר: 209 נספרו, מתוכם עם פנים חשופות- 24 גברים, טווח גילאים נע בין 25-77.
אטרקטיביות וכסף
את המונח "שוגר בייבי", המתייחס לנשים "אטרקטיביות" המחפשות מימון כלכלי על ידי גבר, מגדיר האתר כבנות מפונקות, יפות ואטרקטיביות. "השוגר בייביז שלנו הן בנות מפונקות, הן יפות ואטרקטיביות אבל גם נשות שיחה מעניינות", נכתב באתר.
3 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
"קח אותן לטיול עסקים, לראות עולם וליהנות מהחיים הטובים ותזכה למפגשים קבועים ומהנים". על פי חוקי האתר, כל "שוגר דדי" יכול לרכוש עד 4 "שוגר בייביז" למימון ופגישות. בתמונת האילוסטרציה מוצג גבר לבן עור עם כוס יין לבן, ומהצד השני אישה שזופה לבושה בייבידול שחור וחשוף.
בנוסף לתוכן המטריד באתר, מוצעות באתר מספר כתבות, הכוללות "טיפים" ל"שוגר בייבי" המתחילה, מה עושים כשה-"שוגר דדי" נמצא בתקופה עמוסה, טיפים לתקשורת טובה עם ה"שוגר דדי" (שמרי על מסתוריות, התאימי את עצמך, נסי לזרום ועוד), איך להמנע מתרמיות ועוד.
בפרופיל הפקטיבי שפתחנו עבור התחקיר באתר, התקבלו מאות הודעות מגברים אמידים ברחבי הארץ, בתוכם עשרות גברים מהשרון. במידע האישי מפרטים המשתמשים באתר בין היתר מה מטרת הקשר ("זורם" / חברות, מתנות ובילויים / מוגבל ל"סידור" בלבד / קשר למטרת נישואין), אופציה ליחסי BDSM, עיסוק וזמינות.
הגברים באתר מוסיפים איזה סוג "ספונסר" הם, כלומר מה הם מתכוונים להעניק ל"שוגר הבייבי" שלהם. האופציות כאן נעות מצרכים בסיסיים של תשלום שכר דירה, מתנות וכולי, ועד לסכומים של 7,000 ו-10,000 שקל בחודש.
3 צפייה בגלריה
צילום: Index Open
צילום: Index Open
צילום: Index Open
הנשים באתר לעומת זאת מפרטות איזה "סידור" הן מחפשות, גם כאן האופציות נעות מצרכים בסיסיים של תשלום שכר דירה ומתנות, ועד סכום של 10,000 שקל בחודש.
כך למשל, דוד (שם בדוי) בן 27 מחדרה, הוא מהנדס בעל הכנסה של עד 15,000 שקל בחודש, על עצמו הוא כותב, "מחפש את הכיף בחיים, נהנה מכל שניה ועושה חיים טובים לכל מי שנמצא סביבי". דוד אוהב טיסות וטיולים לחו"ל, מכוניות יוקרה, שיט והפלגות, סקס וארוטיקה. כמוטו הוא כותב: "חיים טובים, אוהב כל מה שזז בחיים האלה".
מהצד השני מצאנו את דניאלה (שם בדוי) בת 23 מחדרה, שמחפשת "סידור" של צרכים בסיסיים, שכר דירה ועוד, וקשר למטרה "זורמת". על עצמה היא מספרת שהיא "מלאה, סקסית, מטופחת ויודעת מה אני רוצה מעצמי, אינטליגנטית, מקועקעת, מיוחדת והרפתקנית". כ"שוגר דדי" היא מחפשת גבר ש"יאתגר אותי, ויודע ליהנות מהחיים". התחביבים שלה הם טיולים לחו"ל, מועדונים ומסיבות, מכוניות יוקרה, מסעדות יוקרה, שיט והפלגות.