חברת שפיר מדווחת כי במהלך החצי השנה האחרונה מאז השיקה את בצוותא – השכונה השיתופית הראשונה בישראל, נמכרו למעלה מ-270 יחידות דיור שכוללות גם את הדירות של "מחיר למשתכן" בפרויקט.
המחיר הממוצע לדירה שנמכרה עמד על כ-950 אלף שקל. בניית השכונה החלה גם כן לפני חצי שנה וכבר היום מרבית הבניינים נמצאים בגמר שלד.
1 צפייה בגלריה
בצוותא – השכונה השיתופית | צילום: יח"צ
בצוותא – השכונה השיתופית | צילום: יח"צ
בצוותא – השכונה השיתופית | צילום: יח"צ
שכונת ה"תכנן ובנה" הראשונה שנבנית בישראל תכלול 1,519 יח"ד ב-86 בניינים, שני בתי ספר יסודיים, 11 כיתות גן, מרכז מסחרי, מתנ"ס, אולם ספורט ומגרש ספורט משולב.
השכונה השיתופית כוללת חללים שיתופיים שיסייעו בבניית קהילה חדשה ומלוכדת. בין היתר בשכונה נבנים כיום: מרכז מצוינות והעשרה, חללי עבודה עם מגוון שירותים: עמדות עבודה, אינטרנט אלחוטי, מטבחון ועוד, חלל אירועים שיתופי לעריכת ימי הולדת, בר מצווה ועוד וגינה שיתופית. כמו כן במרכז המסחרי של השכונה נבנית חנות שיתופית ראשונה בה יוכלו תושבי השכונה להחליף מוצרים ולהעמיד לרשות השכנים כלי עבודה, גינון, כלים לעבודה, ציוד קמפינג ועוד.
לדברי טלי כהן, סמנכ"לית השיווק של חברת שפיר, "מכרנו למעלה מ-270 דירות בשכונה החדשה בצוותא. הרוכשים זיהו את הפוטנציאל בשכונה חדשה שנבנית בבת אחת ובעיר חדשה, כך שמדובר במכפיל השבחה עבורם. חלק גדול מהמשפחות שצפויות להגיע לשכונה החדשה הם מאזור השרון והמרכז, כאשר יש גם לא מעט משפחות מתוך חריש שבחרו לשדרג את עצמם ולעבור לשכונה החדשה. סיבה נוספת שעודדה את הרכישה היא העובדה שבניית השכונה נעשית כולה במקביל ותהייה מוכנה בעוד כ-22 חודשים, כולל כל התשתיות, מוסדות החינוך, מרכז מסחרי ועוד".