1 צפייה בגלריה
יצחק קשת. בשורה להורים | צילום: גיל נחושתן
יצחק קשת. בשורה להורים | צילום: גיל נחושתן
יצחק קשת. בשורה להורים | צילום: גיל נחושתן
בשורה לילדי הצהרונים העירוניים בחריש: קייטנות החנוכה יתקיימו בעיר בלי תשלום נוסף, למרות החלטת הממשלה שלא לסבסד את התוכנית.
בחודש שעבר הודיעה הממשלה, כי לא תסבסד את תוכנית "ניצנים" ("בית הספר של החגים") בחופשת חנוכה בשנת הלימודים הנוכחית. ראש עיריית חריש, יצחק קשת, החליט כי למרות זאת, העירייה תעמוד באתגר ותסבסד את ההוצאות.
מנהל אגף החינוך בעיריית חריש, ישראל שלו, מסביר, כי הפעלת הצהרונים בחופשת החנוכה בלי גבייה נוספת מההורים היא בשורה. "ראש העירייה הנחה אותי למצוא פתרון להפעלת תוכנית ניצנים בחופשות בלי גבייה נוספת ההורים, וכן פעלנו".
הקייטנה תפעל במשך חמישה ימים במהלך חופשת חנוכה. "העירייה דוגלת במתן המענה המלא האפשרי לטובת הילדים וההורים, ואין ספק כי זאת בשורה של ממש לציבור ההורים תושבי חריש, בייחוד לנוכח העובדה שרשויות מקומיות אחרות לא פעלו כפי שאנו פעלנו בנושא זה", מציין שלו.
ראש העירייה יצחק קשת ציין, כי חריש היא עיר צעירה עם הרבה הורים צעירים, "החלטתי, שלמרות ביטול סבסוד הממשלה של תוכנית ניצנים בחנוכה, נעמוד לצד ההורים ונעשה את הנדרש כדי להקל עליהם את ההתנהלות עם הילדים בחופשה, וכדי לאפשר להם לצאת לעבודה בראש שקט".