שילה ליזרוביץ' בן ה-13, תושב חריש, ילד על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, מבטא את עצמו באמצעות מוזיקה. לאחרונה שר את "בואי אמא" שכתבה לאה נאור, הלחין אדוארד קולמנובסקי וביצעה אילנית, באופן מצמרר ומרגש והוסיף לו משמעות חדשה, נוכח הימים הקשים שעוברים על מדינת ישראל.


כך למשל שינה שילה, בחלק מהפעמים את המילים "בואי אמא" ל"איפה אמא", כמעין הסבר לתחושת הילדים החטופים בעזה שכבר חודש משוועים לאימם.
שילה שר את "בואי אימא" על רקע דגל ישראל ושלט שהכין עם הכיתוב "30 ילדים חטופים בעזה" ורבים לא יכלו להישאר אדישים ליוזמה כובשת הלב הזו. מה שעוד תרם לתחושות המרגשות הייתה היכולת הווקאלית המקסימה של שילה, שבקולו הטהור ובכנות תחושותיו הצליח להרטיט לא מעט לבבות.

1 צפייה בגלריה
שילה ליזרוביץ'. עיבד וניסח את המילים
שילה ליזרוביץ'. עיבד וניסח את המילים
שילה ליזרוביץ'. עיבד וניסח את המילים
(צילום: אלבום פרטי)

אמו, מעיין ליזרוביץ' סיפרה: "שילה שלנו כבר חודש לא מוצא מנוח. הוא לא יודע לדבר את הרגש שלו, הוא שר אותו. הוא החליט על השיר הזה, כי הילדים החטופים כמעט חודש קוראים לאמא והיא לא באה. הוא עיבד וניסח את המילים של שיר הילדות הזה, שלעולם כבר לא יישמע אותו הדבר. השינוי מ'בואי אמא' ל'איפה אמא' נולד מהחלטה שלו. מההבנה שהחטופים מחפשים את אימם".

קראו גם:

מעיין ממשיכה: "זה לגמרי היה פרויקט שלו. הוא גם הכין את השילוט ברקע עם הכיתוב '30 ילדים חטופים בעזה'. שילה שר מגיל אפס וככה הוא מביע את עצמו. אלוהים רק תחזיר את הילדים".