החל מיום ראשון הקרוב, ה-27 לאוגוסט יופעלו בחריש שני קווי אוטובוס חדשים - קו 20 וקו 22 המחודש.
2 צפייה בגלריה
"חוסך עצבים". אוטובוס של חברת קווים במודיעין
"חוסך עצבים". אוטובוס של חברת קווים במודיעין
אוטובוס של קווים
(צילום פרטי)

קו 20 החדש יישרת את השכונות המזרחיות בעיר. שכונת הפרחים, שכונת בצוותא ושכונת מעו"ף עם חיבור למערב העיר. הוא ינוע מדרך מקידמה/התמדה עד לדרך ארץ/אשל ב-19 תחנות לאורך המסלול. קו 20 א' החדש ינוע בין דרך ארץ/אשל לקידמה/התמדה ב-20 תחנות לאורך המסלול.
קו 22 המחודש ישרת את השכונות המערביות, שכונת החורש ושכונת אבני חן, עם חיבור למזרח העיר. הוא ינוע ממסוף דרך ארץ עד לדרך ארץ/אשל לאורך 29 תחנות, ומדרך ארץ/אשל לדרך ארץ/התחדשות לאורך 28 תחנות.

2 צפייה בגלריה
מירי רגב
מירי רגב
מירי רגב. קווים חדשים
( צילום: נחום סגל)

כל הקווים ינועו בין השעות 5.45 בבוקר עד לשעה 23.15 בערב ובימי שישי בין השעות 5.45 עד 15.45. כמו כן נוספה תנועת אוטובוסים גם במוצאי השבת בין 20.30 -23.00. כל אלו בהמשך לתחילת סלילת כביש הכניסה הדרומית לחריש, כביש 611, לאחר שקבוצת אשטרום נבחרה על ידי חברת נתיבי ישראל להיות החברה שתסלול את כביש 611.

קראו גם:

ממשרד התחבורה נמסר כי זמן הנסיעה בכל הקווים יהיה מהיר יותר וכמות הנסיעות היומיות לכל קו תתוגבר, בעיקר בשעות השיא. לוח הזמנים העדכני יופיע באתר "קווים" וביישומי התחבורה הציבורית השונים.
שרת התחבורה, תת אלוף במיל, מירי רגב: "חריש היא עיר צעירה וחדשנית ואחת הערים בעלות ההגירה החיובית הגבוהה ביותר בארץ. כיאה לעיר חדשה וחדשנית עם כבישים רחבים אנחנו ממשיכים בה במימוש החזון של חיבור מדינת ישראל בתחבורה ציבורית בתוך הערים ואליהן".