הימים ימי קורונה, אין אפשרות לצאת את הארץ ולכן, בלהט הרגע, הלכנו על הגרסה המקומית: חופשה ישראלית.
חיש קל ארזתי תיק (מינימליסטי) לחמש נפשות. אני פלוס ארבעה גברברים.
החום, הלחות, המסכות הבלתי נפרדות מהפנים, כל אלה מאתגרים את כישורי הסטייל שלי.
3 צפייה בגלריה
חופשת קיץ
חופשת קיץ
חופשת קיץ
(צילום פרטי)
למי יש כוח להתעסק בסטייל כשאני מזיעה כולי ומתרוצצת אחרי שלושה בנדיטים?! חם לי! חם לי! חם לי!
ובכן, כיאה לפאשניסטה שאני, התשובה פשוטה: אין לי ברירה! להראות ולהרגיש טוב הם חלק ממי שאני ואין סיכוי שאתן לחום יולי אוגוסט לטרפד לי את המוניטין.
אז איך עושות את זה בסטייל? ריכזתי מספר טיפים שיעבדו מעולה. לגזור ולשמור:
3 צפייה בגלריה
להתרחק מבדים שנצמדים או נדבקים
להתרחק מבדים שנצמדים או נדבקים
להתרחק מבדים שנצמדים או נדבקים
(צילום: shutterstock)
בדים נושמים
סאטן ופוליאסטר – out. כותנה ופשתן קליל -IN . במשרד ממוזג אין בעיה עם אף הרכב בד, אבל בחופשה מיוזעת + 3, אנחנו חייבות לשמור על אוורור מקסימלי. אין צרה יותר צרורה מבגד שנצמד או נדבק כשממילא הטמפרטורות מרקיעות שחקים.
שמלות וחצאיות
אין כמו משב רוח מרענן תחת שמלה. מראה קייצי, צעיר וקליל. באופן אישי אני אוהבת את אורך קו הברך שמחמיא כמעט לכל מבנה גוף. את המכנסיים הארוכים נשאיר לימי השגרה.

3 צפייה בגלריה
שורטס - פתרון מושלם לימים הלוהטים
שורטס - פתרון מושלם לימים הלוהטים
שורטס - פתרון מושלם לימים הלוהטים
(צילום פרטי)
שורטס!
המוניטין שנוי במחלוקת, אני מודה, אבל אם מקפידים על אורך ארוך מספיק, הם פתרון מושלם לימים הלוהטים. אני מקפידה על גזרת MAM. הם נלבשים בבוקר, בערב, לים – לכל מקום בעצם. גזרת MAM, למי שלא מכיר, היא גזרת אמהות: ארוכה מספיק אבל לא מדי. צמודה אבל לא מדי. וגבוהה ממש. את ה-MAM ג'ינס "המציאו" האמהות האמריקאיות מהפרברים, שרוב זמנן סב סביב הילדים, החוגים וההסעות.
בגד ים ורסטילי
הטריק שעובד לי מצוין: בגד ים שלם שנלבש גם כחולצה לכל דבר. אני מקפידה על בד אטום וגזרה סולידית. באופן הזה אני יורדת איתו לחוף בבוקר ועוטה אותו עליי שוב בערב (לא לשכוח לכבס)!
המרענן של הקיץ: לק!
הטריק שבקלות משדרג כל הופעה. צבע נועז ימשוך פוקוס ועניין עם מאמץ מינימלי! היום יש מבחר עצום של גוונים, מרקמים, הדפסים וצורות. הלק הפך לאקססוריז המרענן של הקיץ.
אין כמו אקססוריז
כשהבגדים הולכים ומתמעטים, האקססוריז נכנסים לפעולה. תיקים, כובעים, תכשיטים – כל אלה ישלימו לנו את הלוק. תיק קש, כובע רחב שוליים, עגילים עם נוכחות – במינימום מאמץ אפשר לשדרג כל הופעה, מינימליסטית ככל שתהיה!
שיער
הנושא הרגיש בעונה. אין אישה שלא סבלה מיום שיער קשוח בחופשת קיץ. כל פן מתוקתק הופך לרעמת פטרוזיליה בחצי מאית השנייה. אי לכך ובהתאם לזאת, מטפחת ראש היא פתרון מצוין. אני כורכת את העסק היטב ויוצאת לחופשי. מתקבל מראה מלא סטייל שלא מבייש הפקת אופנה יוקרתית.
לסיכום, למרות הדביקות, הלחות וגברת קורונה צלחתי את המיני חופשה בסטייל! נסו ותהנו.
רוצים לראות עוד? הכנסו לעמוד האינסטגרם שלי.