נקווה שיהיה קיץ שקט: זהו זהו, הימים מתחילים אט אט להתארך ושעות החושך מתקצרות, אפשר כבר להתחיל להיפרד רשמית משעון החורף שליווה אותנו בחודשים האחרונים. אז מתי כבר עוברים לחברו החמים, שעון הקיץ? קבלו.
2 צפייה בגלריה
שעון קיץ 2024
שעון קיץ 2024
שעון קיץ 2024
(צילום: Shutterstock)

המועד הרשמי של תחילת האביב, קרי המעבר של כולנו לשעון הקיץ, יתרחש בשנת 2024 בלילה שבין יום חמישי לשישי, בתאריך 29 במרץ. בתאריך זה, בשעה 2 בלילה יש להזיז את המחוגים (אם מישהו מכם עוד זוכר מה זה) שעה אחת קדימה, כלומר לשעה 3 לפנות בוקר.

2 צפייה בגלריה
מרווחים עוד שעה של אור
מרווחים עוד שעה של אור
עוד שעה של אור

כדי להקל על כולנו - השינוי של הזזת השעה קדימה אמור כמובן להתבצע באופן אוטומטי ברוב המכשירים הדיגיטליים שלכם - מחשבים, סמארטפונים, ממיר בטלוויזיה, שעונים חכמים וכו'. איפה רצוי בכל אופן להזיז באופן ידני? בכל מה שלא מחובר לרשת האינטרנט - שעוני קיר ושעונים מעוררים או שעוני יד "מסורתיים" ואנלוגיים.
שעון הקיץ של 2024 ילווה אותנו עד ליום ראשון של ה-27 באוקטובר, כלומר כ-7 חודשים של יותר אור, ונקווה גם ליותר שקט בכל הגזרות.
ולמי שמתעניין בשאר העולם: בארצות הברית וקנדה עוברים לשעון קיץ בשנת 2024 כבר ב-10 למרץ, ואילו במרבית מדינות אירופה יומיים אחרינו, ב-31 במרץ. שמש נעימה לכולם!