תושב נתניה שלקח הלוואה בשוק האפור ולא עמד בתשלומי ההחזר, הגיע לחוב של 67 אלף שקלים, שגם בהם לא עמד.
1 צפייה בגלריה
(חטיפה. צילום: shutterstock)
המלווה, עבריין בן 28 מחדרה, צירף אליו שני חברים מנתניה בני 26 ו-29, ויחד הם חטפו את בעל החוב ממקום עבודתו במסעדה באילת והביאו אותו לחדרה.
עם הגעתם לחדרה, סיכם המלווה עם מתקין צלונים אותו הוא מכיר, כי הוא יביא לו עובד, שאת משכורתו הוא יעביר אליו, וכך יוכל בעל החוב לקזז את חובו.
הצעיר החטוף אכן אולץ להתגורר בביתו של בעל החוב ולעבוד עם מתקין הצלונים, עד שהדבר נודע למשטרה שפתחה בחקירה ועצרה את כל המעורבים, וכתב אישום חמור הוגש כנגדם.
קראו גם:
במהלך חודש אוגוסט האחרון, החל העבריין שנתן את ההלוואה במסכת של איומים כלפי בעל החוב ואף איים עליו שיגיע גם אל אמו המתגוררת בנתניה.
בעל החוב, שהוא מנתניה במקור אך בימים אלה מתגורר באילת, לא הצליח לעמוד בתשלומים החודשיים של 4000 שקלים בחודש וניסיונותיו לדבר על ליבו של המלווה שיהיה סבלני, לא הועילו.
לאחר מספר ימים של איומים וחוסר יכולת של בעל החוב לעמוד בדרישות הכספיות ממנו, יצא המלווה יחד עם שני חבריו לאילת, וחטפו את בעל החוב באמצע המשמרת שלו בעבודתו במסעדה באילת.
"בעל החוב יצא לקנות סיגריות, ואז הוא נחטף באיומים של אם לא יהיה בשקט, יזרקו את גופתו בדרך לבאר שבע", סיפרו במשטרה.
שלושת החוטפים לקחו את בעל החוב לדירתו על מנת שיארוז את חפציו, והסיעו אותו לביתו של המלווה בחדרה, כשלאורך הדרך הוא הוכה ברכב.
לחוטף היתה גם תוכנית של העבדת החטוף בתמורה להחזרת החוב. "העבריין סיכם עם מתקין צלונים אותו הוא מכיר כי הוא יעסיק את החטוף, וכי עיקר שכר עבודתו של החטוף יועברו לעבריין", מספרים במשטרה.
החטוף אכן החל לעבוד אצל מתקין הצלונים, אך המשטרה שמעה ממעסיקיו של החטוף במסעדה כי הוא נעלם להם באמצע המשמרת כאילו "בלעה אותו האדמה".
גם שותפו לדירה באילת של החטוף סיפר אודות האיומים שהופעלו עליו בעת האחרונה מהחוטף, והמשטרה פתחה בחקירה סמויה שכללה האזנות סתר שחשפו בפניה את מקום הימצאו של החטוף ואת מה שהוא עובר. החוטפים נעצרו ויחד עם כתב האישום הוגשה כנגדם בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.