מסתמן כי ילדי הגנים והפעוטונים יחזרו בשבוע הבא למסגרות, למעט במוקדי התחלואה המרכזיים - "הערים האדומות". בערים אלו צפויה על פי המתווה דחייה של מועד פתיחת מסגרות הלימודים לגיל הרך. מה יעלה בגורל העיר חדרה שעדיין מוגדרת כעיר אדומה?
1 צפייה בגלריה
יחזרו ללימודים?
יחזרו ללימודים?
יחזרו ללימודים?
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
קראו עוד:
דגיש כי צבעי הרמזור של הערים לא עודכנו זה תקופה ארוכה, אולם מבדיקת ynet עולה כי על פי מגמת התחלואה, בני ברק ומודיעין עלית "זוכות" לציוני הרמזור הגבוהים ביותר בארץ. ערים "אדומות בוהקות" נוספות הן ירושלים ואשדוד. ביתר הערים שנבדקו ציון הרמזור מעט נמוך יותר מהגבול המסוכן, אך לא בהרבה: נתניה, פתח תקווה, באר שבע ובתל אביב. בין הערים הנוספות שלא רחוקות מהגבול שעל פיו יוחלט מי יחזור ללימודים, גם חדרה ורחובות.
במשרד הבריאות הודיעו כי לאחר סיום הסגר, הוא יימשך ב-10 עד 15 יישובים אדומים, לפיכך חדרה עלולה למצוא את עצמה ברשימה הבעייתית.
מנתוני משרד הבריאות העדכניים להיום (ראשון) עולה כי בשבוע החולף בוצעו 3,203 בדיקות קורונה בחדרה, מתוכן אובחנו 288 כחיוביים לנגיף. בסך הכל יש כרגע בעיר 808 חולים פעילים (85 על כך 10 אלף תושבים). 2,778 תושבים נדבקו מאז פרוץ המשבר.
בבית החולים הלל יפה מאושפזים כרגע 66 מטופלי קורונה, בהם 24 במצב קשה (3 במצב קריטי). במהלך סוף השבוע הושלמה ההסבה המלאה של מחלקה פנימית נוספת בבית החולים, פנימית ג', למחלקה זיהומית שלישית אשר תטפל גם היא בחולים מאומתים לקורונה, זאת לאור העומס באזור.
כל העדכונים - חדשות חדרה