על פי נתוני העירייה, בסוף השנה האזרחית 2020, פג תוקפם של כ-20,000 תווי תושב ועד עכשיו, כ-4000 מתושבי העיר טרם, חידשו את 'תו התושב' שלהם, שתוקפו פג, מידי שנתיים.
1 צפייה בגלריה
תו תושב חדרה
תו תושב חדרה
תו תושב חדרה
(צילום: מירית גולן)
כזכור, בסוף השנה האזרחית פג תוקפם של תווי התושב שהונפקו לתושבים בשנת 2018, וחלק ניכר מהתושבים חידשו את התו כבר אז. כעת מגיע 'הרגע האחרון' במסגרתו מי שלא חידש את תו התושב עד לתאריך 31/3/21, חשוף לקבלת דו"חות חניה.
קראו גם:
'תו התושב', מאפשר לתושבי חדרה, לחנות בחינם ברחבי העיר, ללא הגבלת זמן, בכפוף להוראות השילוט המקומי. זאת, ללא צורך בהפעלת אמצעי תשלום כמו פנגו, איזיפארק ודומיהם,כ שההטבה הזו, נכנסת לתוקף מיד עם חידוש התו.
ניתן לחדש את התו גם בדרך מקוונת באתר העירייה ואין חובה להגיע לאגף החניה בשל כך. באתר, גם יכולים התושבים שאינם בטוחים אם תוקף התו שלהם פג, לבדוק את הסטטוס שלו ולהימנע מדו"חות מיותרים.
התו מאפשר חנייה גם באזורי המע"ר(מרכזי עסקים ראשיים בעיר), אבל שימו לב: גם לאחר הרישום לתו התושב, חובה להפעיל אמצעי תשלום, למשך 72 שעות בלבד, שזהו זמן עדכון הנתונים בחברות החנייה הסלולאריות, עד לכניסת הזכות לחניה חינם לתוקף.
בעלי תו תושב, רשאים לחנות גם באזורי מרכזי עסקים ראשיים, למשך 3 שעות ביום, ורק בתום שלוש השעות הללו, יחלו אמצעי החנייה הסלולארית לגבות.
במחלקת החניה מאיצים בתושבים שעדיין מתניידים עם התו פג התוקף, לחדשו, כיוון שהחל מ1/4/21, חניה בתשלום, תיאכף על תווי תושב שלא חודשו.
לעדכונים - חדשות חדרה