קנאביס בשווי של למעלה מחצי מיליון שקלים נתפס השבוע ברכבו של עבריין סמים. לטענתו הרכב נשכר לשימוש אחרים, אבל דוח קורונה ברכב הפליל אותו.
1 צפייה בגלריה
קנאביס בשווי של יותר מחצי מיליון שקל
קנאביס בשווי של יותר מחצי מיליון שקל
קנאביס בשווי של יותר מחצי מיליון שקל
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
על אף טענותיו של עבריין סמים בן 29 כי הרכב שבו נמצאו 17 ק"ג סמים בשווי של למעלה מחצי מיליון שקלים לא שייכים לו, במשטרה חושבים אחרת. שבוע וחצי לאחר שהסמים נתפסו ברכב, אותר העבריין והוא נעצר כעת לחקירה.
"יש ראיות שרק הוא נהג ברכב", אומר גורם במשטרה. "בתוך הרכב נתפסו דוח שקיבל באוגוסט על שמשות שחורות, דוחות רפואיים, דוח שקיבל על מסכת קורונה ודוח תנועה. אין שום אינדיקציה שמישהו אחר היה ברכב".
קראו גם:
דברים אלו נאמרו בתגובה לטענתו של העצור כי מזה חצי שנה הוא שוכר את הרכב לשימושם של אחרים. "הוא מסר שהוא שוכר רכב בשווי 3,500 שקלים בחודש, משאיר אותו לכל הרוצה בכך, ומשאיר את המפתחות על המגבים", מוסיף הגורם המשטרתי, "אבל לרכב יש קוד, הוא לא מוסר מי השתמש, ולמה מוכן לשלם את הסכומים האלה? גם כשהשוטרים הגיעו לרכב, המפתחות לא היו על המגבים, ונאלצנו לקרוא לפורץ".
"אני יודע שהמשטרה 'יושבת עלי', אז אני בטח לא אחזיק סמים ברכב", אמר העצור, "אני מקווה שמי שהיה באוטו, ימצא מוסריות לבוא למשטרה ולקחת אחריות".
בצמוד לרכב נתפס עוד שק קנאביס במשקל של קילוגרם, ובית המשפט קבע כי "ישנה מסוכנות מצידו של העצור אשר מתעצמת נוכח עברו הפלילי הרלוונטי", ומעצרו הוארך.