מיה אשכנזי בת ה-18, תושבת שכונת עין הים בחדרה, סגנית אלופת עולם בגלישת רוח ואלופת הארץ בדגם הקייט פויל, מזמינה את התושבים, לקחת חלק במסע שלה להשגת מדליה אולימפית, באמצעות תרומות בהדסטארט.
1 צפייה בגלריה
מיה אשכנזי. "יחד אתכם תהיה לי אפשרות להגשים את המטרה"
מיה אשכנזי. "יחד אתכם תהיה לי אפשרות להגשים את המטרה"
מיה אשכנזי. "יחד אתכם תהיה לי אפשרות להגשים את המטרה"
(יאיר שגיא)
אשכנזי סימנה לעצמה מטרה: להביא מדליה לישראל בדגם הקייט פויל באולימפיאדת פריז 2024.
הקייט פויל הוא ספורט אקסטרים, שיהיה לראשונה חלק מהמשחקים האולימפיים בשנת 2024. אשכנזי משוכנעת כי יש לה סיכוי גבוה להביא הישג משמעותי בתחום. "מגיל 10 אני גולשת ומתחרה בענפי גלישה שונים: גלים, רוח, סאפ וקייט", הסבירה.
"בין הישגיי הבולטים: סגנית אלופת עולם בדגם הביק-טכנו ומקום 3 באליפות אירופה. התחריתי באליפות ישראל בסאפ רייס וזכיתי מספר פעמים במקום הראשון. התחרות והים זורמים לי בדם מגיל צעיר ועזרו לי להתגבר על אתגרים רבים בחיי".
קראו עוד:
בהמשך פירטה אשכנזי את תוכנית העבודה שלה: "אני מתאמנת 7 ימים בשבוע, 3 פעמים ביום באימוני כושר וגלישה בים. יש לי תוכנית עבודה מסודרת עבור השנים הקרובות עד לאולימפיאדה. בכדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר, נדרשים הציוד הטוב ביותר ואימונים עם המאמנים הטובים ביותר בענף. הציוד יקר מאוד, עלות תוכנית אימונים וציוד עולים בשנה יותר ממאה אלף שקלים"
"עד היום השקעתי את כל חסכונותיי בדבר. לי ולמשפחתי זה בלתי אפשרי לשאת בכל ההוצאות כפי שהיה עד היום. יחד אתכם תהיה לי אפשרות להגשים את המטרה ואת חלומי".
הסכום שאשכנזי שואפת לגייס כרגע במסגרת גיוס ההמונים עומד על 80 אלף שקלים, ובתמורה לתרומות ניתן לבחור בין תשורות כמו שיעורי גלישה שונים עם אשכנזי, שייט בסירת טורפדו וצפייה בכרישים, או הרצאות בנושא איפור, מפי ענת, אמה של מיה ומאפרת ותיקה ומוכרת.
לעדכונים: חדשות חדרה