תושבת האזור הופתעה לגלות שבעלה שומר בקנאות על הטלפון הנייד שלו ומתנהג מוזר בנוכחותה בזמן שהוא מקבל שיחות טלפון. כשביקשה ממנו את ססמתו לטלפון כדי לבדוק מי התקשר אליו הוא העמיד פני נעלב וטען שמדובר בחדירה לפרטיותו. מה הייתה הסיבה לתגובתו המתגוננת? אתם כבר יכולים לנחש.
2 צפייה בגלריה
האשה גילתה את האמת
האשה גילתה את האמת
האשה גילתה את האמת
(צילום המחשה: ShutterStock)
"בעלי בוגד בי, אני רוצה להתגרש", טענה האשה שהגיעה לעורכת הדין זהר רון. לטענתה, בזמן האחרון הוא החל ללכת בקביעות למכון כושר, והיא שמה לב כי מאז הוא לא עונה לאחדות משיחות הטלפון בנוכחותה. מלבד זאת, כשהיא שאלה אותו מי מתקשר אליו הוא ענה לה כי ודאי מנסים למכור לו משהו.
האישה אף סיפרה שבעלה "תירץ ואמר כי 'אין לי כוח לשיחות ספאם אז אני לא עונה לחסויים'. הצעתי לו לענות במקומו בפעם הבאה, אבל הוא השיב: 'בשביל מה? את סתם אובססיבית לטלפון שלי'".
האשה אמרה לו: "או־קי. אם אני סתם אובססיבית תן לי את הססמה של הטלפון ואסתכל מה קורה בו. אני מבטיחה שאחרי שאראה שאין שם כלום ארגע ואפסיק לבקש לענות במקומך".
הוא השיב, לדבריה: 'זאת חדירה גסה לפרטיות שלי. את צריכה לסמוך עליי ולא לחטט לי בטלפון. אם את לא סומכת עליי, למה הקמת איתי משפחה? לכל אחד מאיתנו יש טלפון משלו וצריך לדעת לכבד את הפרטיות של האחר. יש לי בטלפון שיחות אישיות עם לקוחות ואני מחויב לשמור על הדיסקרטיות שלהם'".
האישה נדהמה מתשובתו ושאלה אותו: "ממתי יש לך סודות ממני? פעם שיתפת אותי בכל הסיפורים של הלקוחות שלך ופתאום הפכת לשומר חסיון?" לדבריה, הוא השיב לה: "אני מחויב לכך. גם כששיתפתי לא סיפרתי לך במי בדיוק מדובר".
בשלב הזה הבחינה האישה כי הבעל כל הזמן מגיב בווטסאפ ושולח הודעות בשעות שבהן היה שקוע בטלוויזיה בעבר. לדבריה, "אפילו בשירותים ובמקלחת הוא לא נפרד מהטלפון שלו ולא משאיר אותו ולו לרגע ללא השגחה".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
עו"ד רון המליצה להצמיד לבעל חוקר פרטי שיעקוב אחריו כדי שהאשה תדע בוודאות אם יש ממש בחששותיה. האישה נענתה, והחוקר גילה כי בזמן שטען הבעל שהוא הולך למכון כושר הוא נמצא למעשה בדירה סמוכה לו.
לאחר שבוע בערך העביר החוקר לאישה צילומים שלא הותירו מקום לספק – לבעל יש מאהבת, ואת ה"כושר" הוא עושה בדירתה.
עו"ד רון, מה הצעת לה לעשות?
"המלצתי לה לעמת את בעלה עם הממצאים ולהבהיר לו כי נחשף הרומן שהוא מנהל. כצפוי, הודה הבעל שהוא מנהל רומן והסביר לה כי נמנע מלספר לה על כך כדי שלא לפגוע בה. הוא הוסיף כי עכשיו שהיא יודעת דווקא הוקל לו והוא רוצה להתגרש ממנה ולממש את אהבתו החדשה.
"הסברתי לה כי מבחינה משפטית היא תוכל לממש את כתובתה ולקבל מאות אלפי שקלים בגלל בגידתו והחלטתו להתגרש כדי לחיות עם המאהבת".