תלמידי רשת עמל בחדרה ממשיכים לפתוח את הלב. לקראת חג הפורים, תלמידי בית הספר עמל אנרג'י טק הכינו משלוחי מנות אותם חילקו לצוות הרפואי במחלקת קורונה בבית החולים 'הלל יפה' בחדרה.
1 צפייה בגלריה
משלוחי המנות שחולקו
משלוחי המנות שחולקו
משלוחי המנות שחולקו
(צילום: באדיבות רשת עמל)
גם תלמידי חטיבת הביניים בבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה, ביחד עם משפחותיהם, הכינו מאות משלוחי מנות ותרמו מגוון מוצרים שהועברו למספר מוסדות כמו מעון לניצולי שואה, מקלט לנשים מוכות וילדיהן, נווה מיכאל- מעון חירום לילדים, מחלקת ילדים בבית חולים הלל יפה, וכן למשפחות הזקוקות לסיוע אשר אותרו על ידי הרווחה בעיר.
התרומות עוררו התרגשות עצומה, והתלמידים קיבלו מכתבי הוקרה. אוריאל איילשטין, מנהל מרכז חירום נווה מיכאל, הודה על התרומה ואמר: "אני חייב לציין במיוחד את ההשקעה האישית של כל חבילה וחבילה במיוחד בשנת קורונה, ומרגש אותנו לראות את היכולת שלכם לחשוב על הזולת ועל הילדים המיוחדים שלנו".
רחל סבח, מנהלת חטיבת הביניים בבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות חדרה: " בשם צוות בית הספר, אני רוצה להודות להורים ולילדים המקסימים שלנו על התרומות המרגשות, הנדיבות העצומה ורוחב הלב המדהים. כולנו התרגשנו לנוכח הנדיבות הרבה שנעשתה בחפץ לב.אנו מודים לכם ומוקירים אתכם על הנכונות המתמדת לפתוח את הלב ועל כך שאתם מסייעים לנו לתמוך במי שזקוק לכך, ובזאת גם לקיים את מצוות החג. הלוואי שתמיד נהיה בצד הנותן".