אשתו של רופא שיניים, שעשה הסבת מקצועית להזרקות אסתטיות, טוענת שבעלה מנהל רומן עם המזכירה, שהפכה 'אורחת' קבועה בעת נסיעותיו לחו"ל.
1 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
הבעל נהג לצאת להשתלמויות רבות בחו"ל
(צילום: shutterstock)
מדובר ברופא שיניים אשר ניהל מרפאה פרטית יחד עם אשתו שעבדה בחצי משרה במרפאה. לטענת האישה, הם ניהלו חיי נישואים למופת וגידלו את ילדיהם. המפנה בחיים, לדבריה, החל לפני כחמש שנים, כשבעלה החליט להתמחות בהזרקות אסתטיות.
לטענת האישה, כשהפעילות בתחום האסתטי וההזרקות עלו לשלב מתקדם, היא מצאה את עצמה, בשלב הראשון מרצון, יותר בבית ופחות במרפאה. לוואקום הזה נכנסה המזכירה.
עוד בחדשות:
את הסיפור הזה גוללה אשתו של רופא השיניים בפני עו"ד שרין סולן במהלך התייעצות ראשונית ולאחר שהגישה בקשה ליישוב סכסוך, בטרם תגיש בקשה לגירושין ובטרם ייפתח קרב על הרכוש המשותף שצברו ב-18 שנות נישואיהם.
האישה טענה באמצעות עו"ד סולן כי בעלה נהג לצאת להשתלמויות רבות בחו"ל, וכשביקשה להצטרף אליו, אמר כי הוא לא יכול לצרף אף אחד. רק בשלב מאוחר יותר, אחרי כמעט שנה, גילתה כי לבעל היתה 'אורחת' קבועה באותן נסיעות.
"בתחילה לא חשדתי. המזכירה עבדה אצלנו שבע שנים והיא נשואה והכל נראה תמים. אבל כשבעלי הפקיד בידיה את כל רשימת הלקוחות, את ניהול המשרד וביקש ממנה להורות לי לחדול מפעילות של רפואת שיניים במרפאה שאני הקמתי, נדלקה לי נורה אדומה".
"המרפאה הפכה למוקד עלייה לרגל לסלבס רבים", הודתה האישה ועו"ד סולן יעצה לה לפנות לבעלה ולהטיח בפניו את דבר הרומן.