הממונה על הקורונה (פרויקטור) פרופ' רוני גמזו, ביקר אתמול (שלישי) במרכז הרפואי הלל יפה, שם קיבל סקירה אודות העומס הקיים בעקבות משבר נגיף הקורונה. מנתוני משרד הבריאות עולה כי בשלב זה קיימת בבית החולים תפוסה כללית של כ- 70 אחוז ו- 32 אנשי צוות נמצאים בבידוד.
1 צפייה בגלריה
פרופ' גמזו בביקור ב"הלל יפה"
פרופ' גמזו בביקור ב"הלל יפה"
פרופ' גמזו בביקור במחלקה הזיהומית ב"הלל יפה"
(צילום: דוברות "הלל יפה")
קראו עוד:
ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי, סיפר במהלך הסיור על נתוני התפוסה הגבוהים של בית החולים במחלקות המאומתים לקורונה ובכלל. פרופ' גמזו סייר בבית חולים, בין היתר במתחם הייעודי לנשים ויולדות ובמחלקה לזיהומיות א', אחת משלוש המחלקות הייעודיות לחולי קורונה בבית החולים ושוחח על הצוות המטפל.
פרופ' גמזו הדגיש את הכבוד והערכה הרבה שהוא רוחש לצוות המחלקה ולהנהלת בית החולים על כך שממשיכים לשמור על "רוח קרב" ולא מראים כל סימני חולשה נוכח המצב. עוד שיבח את העובדה שבבית החולים מספר הצוותים המבודדים בין הנמוכים במערכת, וכן את האבזור הטכנולוגי והלוגיסטי.  
"שאפו לבית החולים, כשהצוות עדיין מראה עמידה איתנה לאור העומס העצום המוטל על המרכז המרפואי הלל יפה, לא דבר ברור מאליו שבבית החולים למעלה מ- 10 אחוז ממיטות האשפוז יהיו מיועדות לחולי קורונה", אמר גמזו.
(צילום: דוברות "הלל יפה")
בביקור נכחו גם בכירים נוספים במערכת הבריאות, ביניהם: אבי בן זקן, ראש מנהל התיכנון במשרד הבריאות, אודי גלפשטיין, חטיבת רפואה של משרד הבריאות ועוד.
כל העדוכנים - חדשות חדרה