גאווה לחדרה: תת גונדר שלמה ענג'ל, תושב חדרה, נבחר לאחרונה לכהן כמפקד בית הסוהר מעשיהו. ענג'ל נשוי+4, בעל תואר ראשון בחינוך ובאמתחתו שני תארים שניים בממשל ומדיניות ציבורית וביהדות. את הקריירה שלו בשב"ס החל כבר בראשית שנות השמונים, עם גיוסו לשירות בשנת 1982. מאז גיוסו שירת בשלל תפקידי בטחון ומודיעין ובדרכו אף פיקד על בתי הסוהר 'אשמורת', 'שקמה', 'השרון', ו'סהרונים'.
2 צפייה בגלריה
תת גונדר שלמה ענג'ל
תת גונדר שלמה ענג'ל
תת גונדר שלמה ענג'ל
(צילום: דוברות שב"ס)
ביום חמישי האחרון, התקיים טקס החלפות פיקוד בבתי הסוהר במחוז מרכז של שירות בתי הסוהר ובמסגרת זו נכנס תת גונדר ענג'ל לתפקידו כמפקד החדש של כלא מעשיהו. הטקס התקיים, במעמד נציבת בתי הסוהר רב גונדר קטי פרי, מפקד מחוז מרכז גונדר מנשה גניש וסגל מצומצם של פיקוד היחידה בהתאם למגבלות הקורונה.
במעמד זה אמר תת גונדר ענג'ל: "נכנסתי בשערי בית הסוהר מעשיהו בעבר כקצין מודיעין צעיר וכיום כמפקד בית הסוהר. ביראת כבוד אני מקבל תפקיד זה ואני מאמין שתכליתו מצויה במתן מענה הולם לצרכי האסיר בהחזקה נאותה, במשמורת שיוויונית ובמתן כלים מתקנים לאסיר, כמו גם בחיזוק צרכי הסגל ובמתן מענה ראוי עבורו. עלינו לוודא שכל הפעולות שאנו מבצעים משרתות תכלית זו".
2 צפייה בגלריה
תת גונדר שלמה ענג'ל בטקס
תת גונדר שלמה ענג'ל בטקס
תת גונדר שלמה ענג'ל בטקס
(צילום: דוברות שב"ס)
רב גונדר קטי פרי נציבת בתי הסוהר, בירכה את המפקד הנכנס ואמרה: "שלמה אתה מפקד בכל רמ"ח אברייך ואני יודעת שתעשה את המלאכה על הצד הטוב ביותר. אין לי ספק כי תביא עימך לפיקוד בית הסוהר מניסיונך המגוון וארוך השנים ומאישיותך המיוחדת".