בשורה לתושבי בית אליעזר: המועצה הדתית בחדרה, בראשות מאיר לוגסי, החלה בשיפוץ מקווה הטהרה בשכונה ובקרוב יוכלו התושבים ליהנות ממקווה טהרה משודרג. עוד נמסר מהמועצה כי עם סיום השיפוץ בבית אליעזר יטופל מקווה הנשים הוותיק בשכונת גבעת אולגה ויזכה למתיחת פנים.
1 צפייה בגלריה
המקווה בבית אליעזר
המקווה בבית אליעזר
המקווה בבית אליעזר
(צילום: אלבום פרטי)
קראו גם:
השיפוץ במקווה בית אליעזר החל בשבוע שעבר לאחר שנים של הזנחה ולאחר שתושבי השכונה נאלצו לנדוד למקוואות אחרים בשל מצבו. בשבוע שעבר התקיים במקום סיור בנוכחות הרב הראשי של העיר ישראל מאיר ביטון, רב המקוואות אבשלום סויסה וסגן ראש העירייה, בועז ביטון שווידאו כי המקום נבנה ומשופץ כהלכה ובדקו את התקדמות השיפוץ.
השיפוץ במקווה שכונת בית אליעזר, החל כחודש לאחר השלמת השיפוץ במקווה הנשים המרכזי של העיר ברחוב לבוצקין, שהונגש לבעלות מוגבלויות וכולל שני בורות טבילה, שהאחד ממנו הוא על פי שיטת חב"ד. בסיעת ש"ס ובמועצה הדתית הובילו בשתי הקדנציות האחרונות פרויקט שיפוץ ושדרוג של כלל המקוואות בעיר, במסגרתו כבר שופצו המקווה בשכונת יצחק-נווה חיים, בשכונת הפארק, מקווה הגברים בשכונת גבעת אולגה, והמקווה המרכזי של העיר ברחוב לבוצקין.
הרב ישראל ביטון התייחס לשיפוץ ואמר: "במשך שנים משפחות רבות משכונת בית אליעזר העדיפו להרחיק לשכונות אחרות וכל זה כי לא ניתנה להם תשובה מספקת בדבר בסיסי כל כך".
בתנועת ש"ס ובמועצה הדתית הבטיחו שמיד בתום השיפוץ הנוכחי, יחלו העבודות על מקווה הנשים הוותיק בגבעת אולגה: "בקדנציה הקודמת טיפלנו במקוואות הטהרה בשכונת הפארק, בשכונת יצחק נווה חיים ובמקווה הגברים בגבעת אולגה. בקדנציה הנוכחית שופץ מקווה הטהרה המרכזי לגברים ברחוב לבוצקין, לפני כחודש סיימנו את עבודות השיפוץ במקווה טהרה לנשים ברחוב לבוצקין והתחלנו מיידית את השיפוץ במקווה טהרה לנשים בבית אליעזר. לאחר מכן, נעבור לשיפוץ המקווה האחרון בגבעת אולגה, עימו נסיים את הפרויקט".
כל העדכונים - חדשות חדרה