מנהלת העסקים בחברה הכלכלית בחדרה, הודיעה השבוע כי בשל המשבר הכלכלי, היא יוצאת בשני קמפיינים לעידוד העסקים וחיזוק הקשר שלהם עם הציבור.
1 צפייה בגלריה
(לסייע לעסקים באמצעות הדרכה ופירסום | צילום: לירן טטרו)
פרוייקט אחד: "עסקים עושים משלוחים", נועד לעזור לעסקים שאיבדו במהלך שבועות הסגר את תנועת הקונים, וגם לאחר החזרה לשגרה מתמודדים עם איבוד פרנסה. לשם כך, יצרו נציגי המנהלת קשר עם עסקים שלא הייתה להם אופציה של שליחויות לבית הלקוח, ועודדו והדריכו אותם כיצד לפתוח מערך שכזה. במקביל עלה לפני מספר ימים קמפיין ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, בשלטי חוצות ובמודעות ברשת, הממפה את כל העסקים שמספקים שירות שליחויות עד בית הלקוח מתחומי המזון, הפארמה, ביגוד, הנעלה ואופנה, ואפילו חומרי בניין.
הפרוייקט השני ביזמת עיריית חדרה ובשיתוף מנהלת העסקים בחברה הכלכלית נקרא "אוגוסט קולינרי" ובמסגרתו הצטרפו 22 בעלי מסעדות ועסקי אוכל בעיר למאגר מידע שפורסם בכל הרשתות החברתיות ובשלטי חוצות ומודיע על הטבות שהן מחלקות, על מנת להחזיר אליהם את הקהל.
שי ארנט-כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית חדרה: "בעלי העסקים העצמאיים, בעיקר הקטנים, הם שספגו את המכה הקשה ביותר. מדובר בעסקים שההוצאות הקבועות שלהם לא נמוכות, ועל מנת להישאר פתוחים, זקוקים למחזור העסקי הקבוע שלהם מידי יום. העובדה שרובם היו סגורים כמעט חודשיים, מציבה אותם במצב של הישרדות והם זקוקים לכל סיוע על מנת להתאושש.
"הרשות המקומית והחברה הכלכלית החליטו להרים את הכפפה ולסייע להן. בין היתר באמצעות הקלת ברמת הרישוי או בנושא המיסוי, בנוסף, חשבנו לחזק את העסקים ולסייע להם בפרסום שלהם כלפי תושבי העיר, כדי שבשלב הראשון יישארו עם הראש מעל המים. אני מניח שעם חזרת המשק לפעולה, יחזרו גם יותר אנשים לקנות בכל המקומות שהיו רגילים לקנות בהם קודם והפדיון של העסקים יגדל".