דודו גינת, אחד מהצלמים החדרתיים המוכרים בעיר, נפטר בשעות האחרונות בבית החולים איכילוב מסיבוכי קורונה. דודו חלה לפני כשלושה שבועות בנגיף שדרדר את מצבו הרפואי.
דודו (50) היה כאמור מוכר מאוד בעיר. היה הבעלים של צילום "ספונטני" וצילם במשך שנים אירועים, חתונות ושמחות רבות בעיר ובאיזור. הכינוי שדבק בו - ספונטני, הגיע מעסק הצילום שלו, שהיה מוכר באזור כולו.
2 צפייה בגלריה
דודו גינת
דודו גינת
דודו גינת
(צילום: מהרשת החברתית)
דודו חלה בקורונה לפני כשלושה שבועות ואושפז בהמשך לאחר שחלה הידרדרות במצבו הרפואי. לאחרונה, כפי שסיפרו מכריו, היה מורדם ומונשם באיכילוב במצב קשה מאוד.
הרשת החברתית התמלאה בצהריים בהודעות על לכתו. לפי מכריו, הוא היה ללא מחלות רקע, וגם לא עישן או שתה אלכוהול. מכרה שלו כתבה רק אתמול בערב לתושבים להתפלל עבורו: "המלך שלנו נלחם על החיים שלו כבר כמעט שלושה שבועות", כתבה מכרה טובה שלו אמש, "כלכך מתגעגעים אליך, מחכים לך שתתעורר כבר ותחזור אלינו במהרה. אין אחד בעיר שלא מכיר אותו".
קראו גם:
היום (שלישי) לפני הצהריים, הגיעה הבשורה המרה על פטירתו. "המומים וכואבים איבדנו היום חבר דודו גינת (ספונטני) ז"ל שנפטר מהקורונה הארורה", כתבו בקבוצת 'מודעון סוסי הפריזיאן ישראל' בו היה חבר. "כולנו החברים לא מוצאים את המילים, ובכל זאת רוצים להביע את תנחומנו למשפחה. שלא תדעו עוד צער, שותפים לכאבכם הנורא".
2 צפייה בגלריה
דודו גינת
דודו גינת
דודו גינת
(צילום: מהרשת החברתית)
אחייניתו של דודו, שיראל, כתבה בצהריים: "בצער רב מודיעה על פטירתו של בן דודי היקר דודו גינת (ספונטני צלמים). הוא היה אדם זהב צדיק ואהוב על משפחתו. אלוהים לוקח את הטובים ביותר, לא נתפס. עולם אכזר...
"עד לא מזמן ישבנו דיברנו אני ואתה. הערצתי אותך בלב על איזה אבא ובעל אתה, וכמה המשפחה עבורך היא ערך עליון. מעריצה אותך עד יומי האחרון. משפחת גינת היקרה - כואבת את כאבכם, ומשתתפת בצערכם".
שדר הרדיו המוכר מהאזור שי בניטה, שהכיר היטב את דודו כתב: "ברוך דיין האמת. נשבר לי הלב אח יקר, דודו ספונטני גינת, איש יקר ואהוב אני לא מעכל".
מועד הלוויתו של דודו גינת טרם פורסם נכון לכתיבת שורות אלה.
לכל העדכונים - חדשות חדרה