שנים ארוכות אחרי שקולנוע לב בקניון חדרה נסגר (בשנת 2003) והותיר חלל גדול בקרב תושבי העיר בכל הנוגע לסרטים, בית הקולנוע חוזר אל העיר. אירוע השקת הסינמה סיטי שנבנה בשלוש השנים האחרונות אמור להתקיים באמצע השבוע (שלישי) וייתן את האות לפתיחת מתחם הסרטים החדש שצפוי לפעול גם בשבתות.
2 צפייה בגלריה
הסינמה סיטי החדש, מבט מבפנים
הסינמה סיטי החדש, מבט מבפנים
הסינמה סיטי החדש, מבט מבפנים
(צילום: שי ברכה)
בסינמה סיטי כבר יצאו ביממה האחרונה בהודעה נרגשת לקראת הפתיחה. "אנחנו מתרגשים ונרגשים לקראת הפתיחה של מתחם סינמה סיטי החדש והמפואר שקורה ביום חמישי הקרוב (27.2)".
עם זאת, צריך לסייג ולומר כי שתי בדיקות אחרונות שייערכו במתחם ב-24 השעות הקרובות יקבעו האם הוא אכן ייפתח בשלישי או שידחה לעוד מספר ימים. אחד האישורים הסופיים שצריך להתקבל הוא מכבאות אש חדרה.
ובכל מקרה, אירוע השקת המתחם למוזמנים יתקיים בהשתתפות אח"מים כמו ראש העירייה, חברי מועצה, אנשי הסינמה סיטי ועוד.
2 צפייה בגלריה
סינמה סיטי בחדרה
סינמה סיטי בחדרה
סינמה סיטי בחדרה
(צילום: פרטי)
בשנה האחרונה קיימה עיריית חדרה מספר פגישות עם קברניטי הסינמה סיטי ואף הודיעה כי יקום חניון חדש בצמוד למתחם המיקס וזאת לקראת פתיחת הסינמה סיטי. מי שדאג לעדכן כמעט תמיד מההתפתחויות היה חבר המועצה שי ברכה, שאף ליווה את הפרויקט מקרוב כמחזיק תיק העסקים בעירייה.
בחודש ינואר נפגש ראש העירייה צביקה גנדלמן עם הנהלת הסינמה סיטי כדי להשלים את ההכנות לפתיחת הקולנוע. כזכור, אירוע השריפה במתחם המיקס לפני למעלה משנה שיבש את לוח הזמנים. המתחם יכלול אולמות קולנוע חדישים, מתחם גיימינג ואולם מרכזי עם 400 מקומות ישיבה לכנסים, מופעים והרצאות.