שוטרי מרחב מנשה עצרו הלילה שלושה חשודים במעורבות בירי שהתרחש אתמול בעיר אום אל פחם והביא לפציעתם של שני תושבים, בני 26 ו-5.
2 צפייה בגלריה
תת מקלע שמצאו השוטרים
תת מקלע שמצאו השוטרים
תת מקלע שמצאו השוטרים
(צילום: דוברות המשטרה)
המשטרה פתחה אמש בחקירה עם קבלת דיווח אודות אירוע ירי שהתרחש בעיר אום אל פחם והביא לפציעתם של שני תושבי המקום ביניהם קטין בן 5 והאחר בן 26. הילד נפצע באורח קל והמבוגר באורח בינוני.
פעולות חקירה שבוצעו על ידי שוטרי תחנת אום אל פחם לצד איסוף ראיות וממצאים מהזירה על ידי טכנאי הזיהוי הפלילי הביאו לחשיפת מסלול בריחתם של החשודים לכיוון גזרת תחנת עירון השכנה.

2 צפייה בגלריה
אקדח שנמצא בזירה
אקדח שנמצא בזירה
אקדח שנמצא בזירה
(צילום: דוברות המשטרה)

עם התקדמות החקירה וגיבוש תמונת מודיעין רחבה בסיוע משרד בילוש ומודיעין תחנת עירון, פשטו שוטרי מרחב מנשה יחד עם לוחמי משמר הגבול על מתחם בכפר ערערה בו הסתתרו החשודים ועצרו שלושה גברים כאשר שניים מהם תושבי ערערה במשולש והשלישי תושב ערערה בנגב.
בחיפוש שנערך במקום נתפסו נשק מסוג M16, אקדח מסוג גלוק, תחמושת רבה, רכבים וקטנועים מבצעיים ועוד ציוד טקטי רב.
ממשטרת ישראל נמסר כי "שלושת החשודים הובאו לחקירה במשטרה שבסיומה נכלאו וכלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי חקירתי במעבדת הזיהוי הפלילי, בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה להאריך את מעצרם".
החקירה נמשכת.
קראו גם:
מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן, אמר: "תגובה מהירה ונחושה של שוטרי מרחב מנשה הביאה למעצרים של חשודים בירי ותפיסת נשקם, לא נאפשר לעבריינים להרים את ראשם ונמשיך לפעול בכל הכוח על מנת להביאם לדין ולהרחיקם מהחברה לתקופה הארוכה ביותר במטרה לשמור על שלום וביטחון הציבור הנורמטיבי"